اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

گزارشی از تمرین تیم فوتبال استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این تمرین از این جهت برای استقلالی‌ها حائز اهمیت است که قرار است در پایان آن از خسرو حیدری برای بهبودی مصدومیتش تست نهایی گرفته شود. اگر خسرو حیدری بتواند تست‌های بدنی و البته تاکتیکی را با موفقیت پشت سر بگذارد، به احتمال فراوان برای بازی با پدیده در ترکیب 11 نفره آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت.

استقلال

* مطابق روزهای گذشته مهدی رحمتی و وحید طالب لو نیم ساعت زودتر به محل تمرین آمدند و زیرنظر حسین ترابپور تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* نکته حائز اهمیت تمرین امروز این بود که تمامی بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند و تنها یعقوب کریمی بود که به صورت اختصاصی زیرنظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور تمرین کرد.

* نصرالله عبداللهی مشاورفنی مدیرعامل استقلال هم مثل روزهای گذشته به محل تمرین آمد و از روی نیمکت تماشاگر عملکرد بازیکنان بود و البته نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد.

* بازیکنان امروز در مورد مصاحبه روزبه چشمی با برنامه نود حرف زدند و از او بابت صحبت های سنجیده اش در مورد شرایط خودش و استقلال تشکر کردند.

* تمرینات امروز آبی‌پوشان با دویدن دور زمین آغاز شد و فوتبال تحت فشار و آقاوسط محورهای دیگر تمرین امروز بود
خبر قدیمی می باشد.

استقلال

  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی