اس ام اس خنده دار و تفریحی

۵۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گاهی آرزو می کنم...



عکس عاشقانه

گاهی آرزو می کنم...
 
کاش هرگز نمی دیدمت تا امروز غم ندیدت را بخورم!!!

کاش لبخندهایت آنقدر زیبا نبودند که امروز آرزوی دیدن یک لحظه

فقط یک لحظه از لبخندهای عاشقانه ات را داشته باشم!

کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد تا امروز

چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند و اشک بریزند!

کاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم تا امروز با خود نگویم

" آخه اون که میدونست چقدر دوستش دارم!

عاشقانه

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

سوال و جواب درباره کاندوم های مردانه

سلامت نیوز: کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند در پیشگیری از بارداری موثر هستند.

کاندوم

1) آیا استفاده از کاندوم ها در پیشگیری از بارداری موثرند؟

بله، کاندوم های مردانه در صورتی که درست استفاده شوند موثر هستند. ؛ وقتی در هر عمل جنسی به درستی و به صورت مداوم استفاده شوند فقط دو زن از هر صد زن که همسر آنها از کاندوم استفاده می کنند ممکن است در سال نخست استفاده حامله شوند، به هر حال تعداد زیادی از مردم در هر مقاربت از کاندوم استفاده نمی کنند یا به طرز صحیح استفاده نمی کنند.

2) به چه میزان کاندوم ها در حفاظت در مقابل عفونت ایدز(HIV) کمک کننده هستند؟

به طور میانگین ، کاندوم ها 80% الی 96% در صورتی که بطور صحیح استفاده شوند در پیشگیری از عفونت HIV موثرند. یعنی کاندوم ها می توانند 80% الی 95% از انتقال HIV جلوگیری کنند.

برای مثال به طور میانگین ، از میان ده هزار زن غیر عفونی که شریک جنسی مبتلا بهHIV داشتند ، اگر هر زوج فقط یک عمل جنسی واژینال داشته باشند و از کاندوم استفاده نکرده باشند ، حدود 10 زن احتمالا باHIV عفونی شوند. اگر از کاندوم استفاده کرده باشند ، احتمالا 1یا 2 زن با HIV عفونی شوند.

احتمال اینکه شخصی که در معرض HIV قرار می گیرد ، عفونی شود می تواند خیلی زیاد باشد،این احتمال به مرحله ای از عفونت که شریک جنسی در آن قرار دارد بستگی دارد.( در مراحل ابتدایی و انتهایی فاز واگیری بیشتر است). از جمله :
1- شخص در معرض دیگر بیماری های منتقله از راه جنسی (STDS) بوده است یا خیر.
2- وضع ختنه مرد (در مردان ختنه نشده شاید شیوع عفونت با HIV بیشتر باشد)
3- حاملگی ( زنانی که حامله هستند ممکن است در معرض خطر بیشتری برای عفونت باشند).

3) آیا استفاده گاه به گاه از کاندوم جهت پیشگیری ازبیماری های منتقله جنسی پیشنهاد می شود؟

برای محافظت بهتر، کاندوم باید در هر عمل مقاربت استفاده شود. در بعضی از موارد می تواند هرچند وقت یک بار استفاده شود.

4) آیا استفاده از کاندوم ها ریسک انتقال بیماری های منتقله جنسی را در جریان مقاربت مقعدی کاهش می دهد؟

بله، بیماری های منتقله جنسی می تواند از شخصی به دیگری در جریان هر نزدیکی که آلت تناسلی به داخل هر قسمتی از بدن شخص دیگر فرو برده می شود منتقل شود. بعضی اعمال جنسی ریسک بیشتری نسبت به بقیه دارند. برای مثال ، ریسک عفونی شدن با HIV در جریان مقاربت مقعدی محافظت نشده 5 بار بیشتر از مقاربت واژینال محافظت نشده است. وقتی از یک کاندوم لاتکس برای مقاربت مقعدی استفاده می شود یک مایع یا نرم کننده سلیکونی لازم است تا به نگهداری کاندوم از پارگی کمک کند.

5) آیا کاندوم های پلاستیکی(سنتیتیک) برای پیشگیری ازبیماری های منتقله جنسی از جمله HIV موثر هستند؟

بله ، به نظر می رسدکه پیشگیری کاندوم های پلاستیکی همانند حفاظت ایجاد شده توسط کاندوم های لاتکس باشد . اما در مورد آنها بطور کامل مطالعه نشده است. اداره غذا و دارو ایالات متحده توصیه کرد که کاندوم هایی که از پلاستیک ساخته و استفاده می شوند برای جلوگیری از STDS ، از جمله HIV فقط در صورتی که شخص نمی تواند از کاندوم لاتکس استفاده کند مصرف شوند. کاندوم هایی که از پوست حیواناتی همچون پوست بره ساخته می شوند اثری بر جلوگیری ازبیماری های منتقله جنسی شامل HIV ندارند.

6) آیا لیز خوردن یا پارگی کاندوم حین مقاربت شایع است؟

خیر ، به طور میانگین در حدود 2% کاندوم ها در طول مقاربت ممکن است پاره شده و یا لیز بخورند.دلیل عمده آن عدم استفاده صحیح از کاندوم است. مهم است که به افراد روش صحیح بازکردن ، جاگذاری و خارج کردن کاندوم و همچنین اجتناب از کارهایی که خطر پاره شدن کاندوم را افزایش می دهد، را یاد بدهیم.

7)چه اقداماتی را زنان و مردان می توانند انجام دهند تا خطر حاملگی و ابتلا به بیماری های منتقله جنسی در طی تماس جنسی که کاندوم لیز خورده یا پاره شده، کاهش یابد؟

اگر کاندوم لیز خورده و درآمده و خراب شده ،دادن قرص های ضدبارداری اورژانس می تواند خطر حاملگی را کاهش دهد و تا حدودی خطر ابتلا به بیماری های منتقله جنسی ، بجز ایدز کاهش یابد . شست و شوی پنیس کمک کننده نیست. دوش واژینال نیز خیلی در پیشگیری از حاملگی موثر نیست. خطر ابتلا به HIVو بیماری های منتقله جنسی و بیماری های التهابی لگن افزایش می یابد. اگر فرد بصورت قطعی در معرض HIV قرار بگیرد درمان آن داروهای ضد ویروس است.
درمان های موجود می تواند به کاهش انتقال HIV کمک کند. اگر در معرض سایر STDS های معین قرار بگیرد پیشگیری می تواند درمان فرضی برای STDS که مراجع مرد یا زن را عفونی کرده است انجام می شود.
منبع: مرکز تحقیقات سلامت زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

کاندوم مردانه

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

اگر کسی خواب لاله عباسی ببیند

لاله عباسی گلی است اهلی و خانگی و در مقابل آفات بسیار مقاوم که گل های شیپوری سرخ و سفید و بنفش آن هنگام غروب آفتاب باز می شود و به وقت طلوع سپیده صبح پژمرده می گردد. لاله عباسی گلی است زیبا که عمری یک شبه دارد و تنها شبها می شکفد و با طلوع فجر می میرد به همین علت معبران آن را گل جوان مرگی شناخته اند و دسته ای نیز آن را زاهدی منزوی و متقی و غمگین شناخته اند که شب زنده داری و عبادت می کند و بامداد از فرط خستگی و بی خوابی به خواب می رود که این خواب را نیز عرفا( خواب قیلوله) می گویند. خوابی که بامداد ... 

ل

بعد از عبادت و شب زنده داری و نماز شب حاصل می شود. لاله عباسی از نظر احساسی و عاطفی گل خوبی نیست و از دسته گل های شاد محسوب نمی گردد و چنان چه در خواب ببینید که در خانه شما بوته ای لاله عباسی روئیده غمگین و افسرده می شوید. اگر از زاویه بهتری بخواهیم نگاه کنیم وجود لاله عباسی در خانه بیننده خواب نشان آن است که از نظر مذهبی و تکالیف شرئی کمبودهائی هست که باید جبران شود. اما همان طور که گفته شد لاله عباسی گل جوان مرگی و غم و انددوه است. گل شب و گل تاریکی و ظلمت است. اگر کسی گل لاله عباسی در خواب به شما بدهد همان معنی است که شما گلی به دیگری بدهید و در هر حالت تحفه غم و سوگواری است. این گل چون از شاخه جدا شود بلا فاصله پژمرده می شود و از بین می رود تعارفش در خواب به هیچ وجه دل پذیر نیست و دیدن بوته آن در خواب بهتر است.

ل

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

نظر آیت‌الله مکارم درباره برگزاری ایام محسنیه



 به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس،‌ چندی پیش حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی نسبت به برگزاری دهه‌های متوالی عزاداری و خسته‌کردن مخاطب هشدار داد.

محرم

وی گفته بود: «سالی که 6 ماهش عزاداری است، آن عزاداری دیگر ارزشی ندارد! هی ایام خلق می‌کنند؛ ایام محسنیه جدیداً خلق شده. آن روز دیدم یک کتاب قطور برای حضرت محسن نوشته‌اند، کسی که به دنیا نیامده! بعد از همان شخص پرسیدم شما کل کتاب‌هایی که برای حضرت زهرا(س) چاپ کرده‌اید به این قطر نمی‌رسد، چطور برای حضرت محسن با این قطر کتاب درآوردید؟ اینجور که شما ایام درست می‌کنید آقا جان باید کل سال که عزاداری کنیم و مردم به کارشان نمی‌رسند... اگر نصف سال را در تقویم به بهانه‌های مختلف شروع کنیم به عزاداری، کمترین ضررش این است که کسی رغبتی برای آمدن در مجلس عزاداری نخواهد داشت و برایش عادی می‌شود. این موضوع از ایام اهل‌بیت قداست‌زدایی می‌کند. چیزی که نادر نباشد، دیگر مرغوب نیست. به نظر بنده این وهن اهل‌بیت است. باید کاری کنیم تا گفتیم مراسم عزاداری شخص بدود، نه اینکه بگوید ای بابا باز هم مجلس عزا!»

پس از نقل ناقص این سخنان در شبکه‌های اجتماعی و موبایلی، رحیم‌پور ازغدی با موجی از هجمه‌ها مواجه شد تا آنجا که در خطبه‌های پیش از نماز جمعه 23 آبان موضوع سخنرانی خود را به توضیح این مفاهیم اختصاص داد.

در همین راستا، هیأت رزمندگان اسلام نیز بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد: برگزاری غیرمنطقی مناسبت‌های متعدد و متفرقه (دهه‌ها و هفته‌های عزاداری) زمینه‌ساز به‌ حاشیه‌ رفتن مراسم عظیم عاشورای حسینی و موجب رویگردانی جامعه از بزرگداشت مناسبت‌هایی خواهد شد که اساس دین و اسلام ناب است.

به تازگی استفتائی از آیت‌الله مکارم شیرازی صورت گرفته و از این مرجع تقلید پرسیده شده: نظر حضرتعالی در مورد برگزاری مراسم ایام محسنیه چیست؟

آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ نوشته است: «توسل به ذیل عنایت معصومین (علیهم‌السلام) و فرزندان آن‌ها کار بسیار خوبی است ولی بهتر این است که برنامه‌های جدیدی که در میان شیعه سابقه نداشته است ترتیب داده نشود.»

اس ام اس محرم

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

تهیه بستنی فوری و ساده

مواد لازم:

شیر ............. نیم کیلو

شکر ............ 120 گرم

گلاب ............ یک قاشق سوپخوری

وانیل ............ نصف قاشق چایخوری سر صاف

رنگ خوراکی در صورت تمایل برای بستنی رنگی

بستنی

طرز تهیه:

شیر و شکر را در هم می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم. گلاب و وانیل را اضافه می کنیم و مرتب به هم می زنیم به محض جوش آمدن زیر حرارت را خاموش می کنیم و می گذاریم سرد شود. در حین سرد شدن چند بار آن را به هم می زنیم. اگر بستنی زرد بخواهید مقداری زعفران ، اگر قرمز بخواهید مقداری آب آلبالو و اگر بستنی سبز بخواهید مقداری آب نعناع را در هنگام سرد شدن به شیر اضافه می کنیم. سپس مواد را در ظرفی از جنس روی ریخته و می گذاریم تا در فریزر خودش را ببندد اما یخ نزند این کار را در سه مرحله انجام می دهیم و هر بار بستنی را با همزن فنری یا برقی می زنیم تا شکل بستنی به خود بگیرد. به یاد داشته باشید در هر مرحله بستنی وارد فریزر شده و قبل از یخ زدن آن را بیرون آورده و هم می زنیم و دوباره در فریزر قرار می دهیم.

بستنی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

زنده نگه داشتن رابطه عاشقانه

یکی از خواسته های زوج های جوان زنده نگاه داشتن روابط عاشقانه است. در این میان توانایی ها و مهارت های ارتباطی مهم ترین عنصر برای زنده نگه داشتن احساسات عاشقانه است.

رابطه عاشقانه

روانشناسان معتقدند که احساسات عاشقانه تقریباً در بهترین حالت خود تا سه سال طول می کشد. در واقع باید منتظر تغییراتی در احساسات اولیه عشق باشیم.

بایاناکا اسیویدو (روانشناس) و هلن فیشر ( فیزیولوژیست) معتقد هستند که می توان احساس عشق را برای مدت طولانی تری زنده نگاه داشت.

آنها مغز پنجاه زوج را که به طور میانگین در بییست و یک سالگی ازدواج کرده بودن مورد بررسی قرار دادند. وقتی به آنها عکس ابتدای زندگیشان را نشان دادن آنها بعد از تقریبا هفت ماه همان احساس عشق اولیه را نشان دادند. اما تفاوتی وجود داشت، مناطق مغزی مرتبط با استرس در زوج های عاشقی که از سن ازدواج آنها زمان بیشتری می گذشت، کمتر فعال بود و در عوض مناطقی فعالیت بیشتری داشتند که با احساس آرامش در ارتباط بودند.
تحقیقات دیگری نیز از فواید پزشکی یک رابطه خوب حمایت کرده اند. روابط خوب باعث کاهش سطح استرس، کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر باعث افزایش احتمال بهبود سرطان می شود.

مطمئناً همه از فواید یکی رابطه خوب کم و بیش می دانیم اما سوال مهم، چگونگی حفظ آن است.

در زیر پنج راه را برای زنده نگه داشتن یک رابطه خوب آورده ایم:

1-صادق باشید و همدیگر را در احساساتتان سهیم کنید
یک رابطه خوب بر پایه صداقت و احترام بنا می شود. صداقت عنصری ضروری برای یک رابطه عاشقانه است. همچنان که در عشق پیش می روید، بیشتر خودافشایی کنید، از گذشته بگویید و در مورد آرزوها و امیدهای خود صحبت کنید. اگر در موضوعی دیدگاه متفاوتی دارید، با صمیمیت به نظرات هم احترام بگذارید.

2-توانایی های همسرتان را تحسین کنید و در جستجوی چیزهای کوچک باشید
هر روز توانایی همسرتان را تحسین کنید، برای مثال " صبرت همیشه من رو تحت تاثیر قرار می ده" یا" چه دست پخت خوب و عالی ای داری".

هر فردی دوست دارد مورد تقدیر واقع بشود، افکار و احساسات مثبتی که بر روی عزت نفس همسرتان تاثیر می گذارد را مطرح کنید. این افکار و احساسات را با صمیم قلب بگویید تا همسرتان احساس تردید نکند.

3-ژست اندیشمندانه به خود بگیرید
بگذارید همسرتان متوجه شود وقتی پیش شما نیست، شما به او فکر می کنید و شما واقعاً نگرانید و رابطه عاشقانهنسبت به زندگی او حساس هستید و جزئیات زندگی او را در نظر می گیرید.

قبل از قرار ملاقات های مهم همسرتان به او پیام موفق باشید بفرستید. در انتهای هر روز در مورد اتفاقات روز پرس و جو کنید و در مورد مشکلات و ناراحتی ها با او همدردی کنید.

لیستی از چیزهای مورد علاقه همسرتان از کوچک و بزرگ آماده کنید و سعی کنید برنامه ای برای خشنود کردن همسرتان داشته باشید.

4-گوش دادن را یاد بگیرید
در انواع ارتباطات گاهی افراد را به حراف و ساکت تقسیم بندی می کنند. در این شیوه یک نفر مدام صحبت می کند و دیگری همیشه گوش جان می سپارد البته اگر بسپارد. این نوع رابطه برای زندگی عاشقانه خوب نیست.

از نظر کلامی خانم ها و آقایان با هم متفاوت هستند، خانم ها قدرت پردازش بیشتری در فهمیدن، پردازش کردن و گوش دادن صحبت های دیگران دارند که ریشه در تعداد بیشتر سلول های عصبی مرتبط با پردازش های زبانی در قسمت چپ مغز دارد.

چه صحبت کننده هستید و چه گوش کننده، یاد بگیرید که چگونه گوش کننده فعالی باشید.

به چهره فرد مقابل نگاه کنید و با نشانه های کلامی مانند آهان و نشانه های بدنی مانند تکان دادن سر جواب بدهید.

از یکدیگر سوالاتی برای رشن شدن تفکراتتان بکنید و اطلاعات بیشتری رد و بدل کنید.
به نیاز همسرتان برای صحبت کردن اهمیت بدهید و محیط آرامی را برای صحبت کردن انتخاب کنید.

5-همواره بگویید دوستت دارم
گفتن این دو کلمه کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد در خانواده بزرگ شده اند که احساس دوست داشتن را به صورت کلامی انتقال نمی دهند. بعضی ها در نهایت از طریق پیام یا از طریق ایمیل این کار را می کنند.
 
وقتی به چشمان همسرتان نگاه می کنید و می گویید دوستت دارم مغز ماده ای به نام اکسی توسین که به هورمون عشق معروف است، ترشح می کند، ماده ای که در تحکیم یک رابطه عاشقانه بسیار موثر است.

سعی کنید جملات زیبایی برای بیان احساسات خود پیدا کنید، جملاتی مانند" من بسیار خوشحالم که "تو" قسمتی از زندگی من هستی".

هر کاری که می کنید به همسرتان بفهمانید که چقدر برای شما مهم است.

رابطه عاشقانه زناشویی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی اکبر عبدی

نام : اکبر نام خانوادگی : عبدی تولد : 1339/6/4 تحصیلات : دیپلم محل تولد : تهران اکبر عبدی  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.در 4 شهریور 1339 در تهران  و در محله ی نازی آباد متولد شددر و مادرش اردبیلی هستند.او یک فرزند به نام المیرا عبدی دارد. وی پس از دریافت مدرک دیپلم از سال 1358 با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال 1362 به تلویزیون رفت و در مجموعه محله بروبیا (داریوش مؤدبیان، 1363) و بازم مدرسه‌ام دیر شد (1365) خود را به عنوان بازیگری مستعد خلاق شناساند.

بیوگرافی

وی بیشتر در نقش‌های کمدی بازی می‌کند و فیزیک بدنی خاص و صورت وی امکان گریم و ساختن چهره‌‌های گوناگون مانند نوجوانان و زنان را به وی می‌دهد.اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است. عبدی در اجاره‌نشین‌ها، ای ایران، مادر و دلشدگان (علی حاتمی) و هنرپیشه قابلیت‌های خود را در ایفای نقش‌های متنوع کمدی اثبات کرد. همین قابلیت موجب شد که عبدی در سفر جادویی هم نقش کودکی خود را ایفا کند و هم نقش میانسالی‌اش را، همینطور در آدم برفی در دو نقش مردانه و زنانه توانایی‌هایش را نشان داد. اکبر عبدی در سال ۱۳۶۸ برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد. 751 بیوگرافی: اکبر عبدی اکبر عبدی در سال 1385 با بازگشتی دوباره به عرصه سینما، در فیلم های « اخراجی ها » و « قاعده بازی » نشان داد که هیچ نشانی از گذشت زمان بر توانایی هایش دیده نمی شود و همچنان می شود روی او حسابی ویژه باز کرد. اکبر عبدی در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ ضمن انتقاد از روند برگزاری و داوری جشنواره اظهار کرد بایستی برای بازی در فیلم ای ایران جایزه سیمرغ بلورین دریافت می کردم. عبدی همچنین در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۳ به عنوان میهمان در برنامه پارک ملت حضور یافت و گله هایی از دستمزد حاصل از بازی اش در فیلم سینمایی اخراجیها کرد.وی در این برنامه محمدرضا شریفی نیا را پول دوست خواند.

بیوگرافی بازیگران

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

سری جدید اس ام اس عاشقانه و احساسی

سری جدید اس ام اس عاشقانه و احساسی

مقـیاس اندازه گیری فاصله متر نیست

اشتیاق است

مشتاق که باشـی حتی یک قدم نیز فاصله ای دور است

اس ام اس عاشقانه

زندگی سـاعتی شنی ست
گاه لازم اسـت زیر و رو شود

اس ام اس عاشقانه

حـرفی نداشتــــم بــــزنم
خواســــــــتـم فــــــــــقـــــــط
خاطرنـشان کنم که تو در خاطری هنوز

اس ام اس عاشقانه

باید بازیگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر شوم
آرامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش را بازی کنم
باز باید خنـده را به زور بر لبهایم بنشانم
باز باید مواظب اشــــک هایم باشم
باز همان تـــــظاهر همیشــگی
خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

اس ام اس عاشقانه

همانند پلی بودم برای عبورت
به فکر تخریـــــــــب من نباش
رسیدی دســــــت تکان بده
من خود فرو مـــــــــیریــــزم

اس ام اس عاشقانه

غـــــــــــــــــــــــــــروب جمعــــــــــــــه
از زندگی من دلــــــباز تر اســــــــت

اس ام اس عاشقانه احساسی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

تعبیر دیدن خواب خرید

خرید در خواب خوب است اما باید دید چه می خرید اما فروش خوب نیست. معبران کلا نوشته اند خرید و فروش و معامله در خواب خوب نیست لیکن درست نیست که خرید خوب نباشد.برای فروش در علم تعبیر دلایلی هست که برای خرید نیست. پس خرید به نظر من خوب است اما فروش خوب نیست فقط باید مشخص شود که چه می خرید و در برابر چه متاعی پول می پردازید یا معاوضه جنسی می کنید. نوشته اند معامله همراه فروش غم و اندوه است و زیان و نشان آنست که کار بیننده خواب آشفته و شوریده می شود چه کلا دادن جنس در مقابل گرفتن پول که کثیف است نیکو ... 

عکس خفن

شناخته نشده اما دادن پول در مقابل گرفتن جنس خوب است خریدن اشیا شکننده و ضایع شدنی در خواب اتلاف مال تعبیر شده مثل خرید شیشه ، سفال ، کاسه و کوزه چینی و گلی یا میوه ها و سبزی هایی که ماندنی نیستند و دیر نمانده ضایع و فاسد می شوند و تعفن و گند بوجود می آورند که البته همه اینها در خواب خوب نیستند. خریدن این چیزها در خواب گوینده بی اعتباری و بی بهائی کارهایی است که در آینده نزدیک انجام می دهید اما خرید چیزهایی مثل ملک ، خانه و فرش خوب است منتها هر یک تعبیر خاصی دارند که اگر بخواهم بنویسم طولانی می شود.

عکس های خفن

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عکس عاشقانه دخترانه مخصوص سال 94

عکس عاشقانه دخترانه مخصوص سال 94

عکس عاشقانه :امروز برای شما کاربران محترم سایت میهن گرام عکس عاشقانه دخترانه مخصوص سال 94 را قرار دادم که امیدوارم این تصاویر عاشقانه مورد پسند شما قرار گرفته باشد و با دوستان خود به اشتراک بگذارین. مابقی تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه دخترانه

عکس های عاشقانه زیبای دخترانه ویژه سال 1394

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه دخترانه

عاشقانه

  • محسن رمضانی