اس ام اس خنده دار و تفریحی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عکس و تصاویر جدید و دیدنی بازیگر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

مجموعه تصاویر دیدنی محمدرضا گلزار ۲۰۱۶

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

مجموعه تصاویر دیدنی محمدرضا گلزار ۲۰۱۶

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

سری جدید از جوک های باحال و خنده دار

جک

شما وقتی شامپو تموم میشه آبش نمیکنید دوباره مصرف کنید؟

من که آب معدنی رو هم دوباره توش آب میریزم
که یهو مواد معدنیش نچسبیده باشه به بطری !!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏این زنبورایی که 45 دقیقه تو یه ارتفاع و نقطه ثابت، بال بال زنون جلوت وایمیستن…
‏اینا نیم کلاجشون خیلی خوبه

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

منطق من 3 حالت داره :

.

.

یا حق با منه
یا تو نمیفهمی حق با منه
یا انقدر میزنمت که کاملا بفهمی حق با منه

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

درسته که گفتن آینه تو بدن سازی تاثیر داره
ولی نه طوری که 20 ثانیه دمبل بزنی بعد نیم ساعت جلو آینه خودتو نگاه کنی و فیگور بگیری

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏یه بار هم میخواستم با اکیپ بچه هایی که میرن کوه آشغال جمع میکنن برم

.

.

که بابام گفت از اتاق خودت شروع کن. دوستهات هم بگو بیان

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

‏ملت یهو میفهمن یه فامیل پولدار داشتن که مرده، کلی ارث بهشون رسیده؛
.

.
ما یه وصیتنامه از بابا بزرگم پیدا کردیم،باید خونه رو بفروشیم بدهیاشو بدیم

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

ﺳﺮ ﮐﻼ ﺱ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ گفتم ﺍﻧﺸﺎ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ
“ﺍﮔﺮ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﺪ؟”
ﻫﻤﻪ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ، ﺑﻪ ﺟﺰ ﯾﮑﻨﻔﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﻭ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ.
ازش پرسیدم:ﭼﺮﺍ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﯽ؟
گفت:ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺗﺎ ﻣﻨشی بیاد تایپ کنه
ینی قوه تخیلش هلاکم کرد!!!!

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

تنها فایده من تو خونه اینه که
هر وقت میخوایم عکس خانوادگی بگیریم
من برم عکس بگیرم که همشون تو عکس باشن!

هرکی خانواده اصلیمو پیدا کرد خبر بده لطفا

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

معلم به شاگرد :
من دویدم، تو دویدی، او دوید، مال چه زمانیه؟

.

.

شاگرد:مال زمانی که دارن اذون مغرب میگن

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

تحقیقات پزشکی نشان داده است میان سرعت طپش قلب زنان و شنیدن نام مکان مورد علاقه شان رابطه مستقیمی وجود دارد:
آشپزخانه:بدون طپش
محل کار:بدون طپش
بازار:طپ طپ طپ
رستوران:طپطپ طپطپ
مسافرت:ططپ طپ ططپ طپ
طلافروشی:طاق طوپ شتلق طاق طوپ شتلق طاق طوپ شتلق

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

زنگ زدم به مامانم گفتم ناهار چی داریم؟
گفت همون سحری امروز صبح.
گفتم سحری امروز صبح چی بود؟
گفت افطار دیشب
ترسیدم ادامه بدم برسم به نوروز.

جوک

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

تصاویر و عکس های دیدنی و جدید بهرام رادان

بهرام رادان,عکس بهرام رادان

بهرام رادان

بهرام رادان,عکس بهرام رادان

تصاویر جدید و دیدنی بهرام رادان

بهرام رادان,عکس بهرام رادان

تصاویر جدید و دیدنی بهرام رادان

بهرام رادان,عکس بهرام رادان

بهرام رادان

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

دیدار مجلسی ها با وزیر بهداشت

مدل لباس مجلسی

سلامت نیوز: بهداشت و درمان مجلس، در روزهای پایانی عمر مجلس نهم، به دیدار وزیر بهداشت رفتند. اما، این دیدار یک غایب مهم داشت. او منتقد سرسخت و به نوعی مخالف روند اجرای طرح تحول سلامت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، چند شب پیش اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر بهداشت، پیرامون مسائل حوزه سلامت به خصوص طرح تحول سلامت به بحث و گفتگو پرداختند. این دیدار، که به نوعی دیدار خداحافظی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم با وزیر بهداشت بود، یک غایب بزرگ داشت.

دکتر مسعود پزشکیان که خود سابقه نشستن روی صندلی وزارت را دارد، در این دیدار حاضر نبود. البته این جلسه یک غایب دیگر هم داشت و او دکتر عابد فتاحی بود. اما، غیبت فتاحی به اندازه پزشکیان محسوس نبود. زیرا، انتظار می رفت که پزشکیان در این جلسه حاضر شده و به دفاع از دیدگاه های خود پیرامون طرح تحول سلامت بپردازد.

دکتر پزشکیان وزیر اسبق بهداشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، معتقد است که اجرای طرح تحول نظام سلامت در چارچوب قانون صورت نگرفته و یک کارشناسی علمی روی آن انجام نشده است.

وی می گوید: وضعیتی که هم اکنون برای بهداشت و درمان ایجاد شده آن است که از تیر ماه ۹۴ بیمه‌ها نتوانستند هزینه های بیمارستانی را پرداخت کنند.

پزشکیان با عنوان این مطلب که هزینه های زیادی به بیمه ها تحمیل شده است، می گوید: مشکل در این است که بدون اجرای نظام ارجاع و سطح بندی، خرید راهبردی، راهنمای بالینی و بدون اینکه نیروهای متخصص مدیریت شوند نمی توان به تحول در حوزه بهداشت و درمان امید داشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم، مکانیسم پرداختی به پزشکان در جریان اجرای طرح تحول سلامت را عامل شکاف درآمدی بزرگ بین پزشکان و پرستاران و کادر درمانی می داند و معتقد است حل همه مشکلات به این سادگی نیست زیرا اکنون وزارت بهداشت پول زیادی در اختیار ندارد و با ادامه این روند اگر دولت تمام پول های خود را نیز بپردازد بازهم در هزینه های اجرای طرح تحول سلامت با مشکل مواجه می شویم.

این اظهارات پزشکیان در دومین سالگرد اجرای طرح تحول نظام سلامت است.

در عین حال دکتر حسین علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم، در دیدار با وزیر بهداشت به ارزیابی طرح تحول سلامت پرداخت و گفت: گاهی اختلاف نظرهایی بین اعضای کمیسیون بهداشت و وزارتخانه وجود داشت ولی این فقط در داخل خانواده بهداشت و درمان بود و بیرون از آن و در مجلس همواره از برنامه های وزارت دفاع کرده ایم.

وی افزود: در مدت فعالیت دولت یازدهم همواره کوشیدیم تا همراه با وزارت بهداشت از برنامه هایی که به نفع مردم بود و حفظ سلامت آنها را در بر داشت دفاع کنیم و در این راه هرچه داشتیم در طبق اخلاص گذاشتیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم درباره برنامه های دولت یازدهم گفت: در همه زمینه ها برنامه های خوبی ارایه شده است ولی آن موضوعی که مردم در سطح جامعه لمس کرده اند و دولت یازدهم را با آن می شناسند طرح تحول سلامت بوده است که آثار آن به خوبی قابل مشاهده است.

شهریاری در پایان صحبت های خود، از وزیر بهداشت درخواست کرد تا اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم که در دوره دهم وارد مجلس نشده اند را در زیرمجموعه وزارت بهداشت و در جایی که می توانند مثمر ثمر باشند، بکار گیرد.
منبع:مهر

لباس مجلسی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

بررسی شعر و تاریخچه سرایش شعر

شعر

شعر، سروده، چامه یا چکامه یکی از کهن‌ترین گونه‌های ادبی و شاخه‌ای از هنر است. دهخدا در یادداشت‌های خود دربارهٔ شعر چنین می‌نویسد: «چکامه، چغامه، چامه، نَشید، نظام، سخن منظوم، منظومه، قریض. ظاهراً ایرانیان را قِسمی سرود یا شعر بوده و خود آنان یا عرب آن را «هَنَیمَه» می‌نامیده‌اند. قدیم‌ترین شعر ایران که به دست است گاتاهای زرتشت می‌باشد که نوعی شعر هجایی محسوب می‌شود».[۱]

شاعران و منتقدان، تعریف‌های گوناگون و بی‌شماری از «شعر» ارایه داده‌اند. در تعریف‌های سنتی دربارهٔ شعر کهن فارسی، ویژگی اصلی شعر را موزون و آهنگین بودنِ آن دانسته‌اند. در تعریف‌هایی دیگر، با دانش، فهم، درک، ادراک و وقوف یکی انگاشته شده‌است.[۲][۳] دهخدا در فرهنگ لغت خود به تعاریف علمای عرب نیز اشاره کرده و می‌نویسد: «نزد علمای عرب کلامی را شعر گویند که گویندهٔ آن پیش از ادای سخن قصد کرده باشد که کلام خویش را موزون و مقفی ادا کند و چنین گوینده‌ای را شاعر نامند ولی کسی که قصد کند سخنی ادا کند و بدون اراده سخن او موزون و مقفی ادا شود او را شاعر نتوان گفت».[۴]

در هزاره دوم پیش از میلاد؛ ریگ‌وِدا، که از قدیمی‌ترین اشعار و سرودهای مذهبی هندی به زبان سانسکریت ودایی است، سروده شد.

شعر خنده دار

تاریخچهٔ سرایش شعر

قدیمی‌ترین سروده‌های به‌جامانده به وِداهای هندوان باستان بازمی‌گردد. از تاریخ سرایش وِداها اطلاع دقیقی دردست نیست و تاریخ قدیمی‌ترین سرودهٔ ریگ‌ودا را از هزار تا پنج‌هزار سال پیش از میلاد مسیح پنداشته‌اند.[۶] همان‌گونه که اشاره شد گاتاهای زرتشت نیز از سروده‌های کهن هستند. دیگر سرودهٔ قدیمی، گیلگمش نام دارد. حماسه گیلگمش نخستین منظومهٔ حماسی جهان است.[۷] آن‌جا که تاریخ تمام می‌شود اسطوره آغاز می‌شود؛ حماسه‌های بزرگ مبتنی بر اسطورهاند و اسطوره‌های بزرگ بر پایهٔ شرایط تاریخی بنا می‌شوند. جهان چندین حماسهٔ بزرگ را به‌خود دیده‌است:

    در یونان؛ ایلیاد و ادیسه اثر هومر
    در هند؛ مهابهاراتا و رامایانا
    در روم؛ انه‌ایید اثر ویرژیل
    در ایران؛ شاهنامه اثر فردوسی

که تمامی این حماسه‌ها در بزنگاه‌های خطیری از تاریخ هر ملت ساخته شده‌اند».[۸] چینی‌های باستان نیز به شعر علاقه نشان داده‌اند و آثاری در این زمینه خلق کرده‌اند. شی چینگ یا کتاب شعر یا کتاب سرودها، از جمله آثار به‌جامانده از چین باستان در زمینهٔ شعر است.

ضرب المثل

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

بررسی خداحافظی فرهاد مجیدی و علی کریمی

فرهاد مجیدی

خداحافظی با فوتبال و بازگشت دوباره

مجیدی پس از جدایی از الغرافه قطر و به‌رغم پیشنهادهایی که از باشگاه راه آهن،[۲۴] مس کرمان،[۲۵] ذوب آهن،[۲۶] پرسپولیس،[۲۷] ملوان[۲۸] و تراکتورسازی[۲۹] داشت، در۷ مهر ۱۳۹۱ با انتشار نامه‌ای، خداحافظی خود با دنیای فوتبال را اعلام کرد.[۳۰][۳۱] اما ۸۱ روز پس از خداحافظی از فوتبال، در بامداد ۲۸ آذر ۱۳۹۱ با قراردادی ۱/۵ ساله بار دیگر به استقلال پیوست.[۳۲][۳۳] و سرانجام در تاریخ ۷٫۸٫۹۲ هجری شمسی در بازی استقلال مقابل مس کرمان در دقیقه ۸۸ بازی بعد از تعویض با نیکبخت واحدی به آغوش امیر قلعه نویی رفت و پس از دور افتخاری و بوسیدن چهار گوش مستطیل سبز رسماً از دنیای بازیگری فوتبال وداع کرد. او پس از خداحافظی در کلاس‌های مربیگری درجه C در انگلستان شرکت کرد
بازی‌های ملی

فرهاد مجیدی نخستین بار توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی ایران دعوت شد. او در بازی دوستانه با کویت در سال ۱۳۷۶ نخستین بازی ملی خود را انجام داد.[۳۴]‏[۳۵]

او در ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. فرهاد مجیدی، در ۱ شهریور ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی در لیست کارلوس کیروش قرار گرفت و به تیم ملّی بازگشت.[۳۶] با این حال، او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۰ با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خداحافظی‌اش را از بازیهای ملی اعلام کرد.[۳۷] او در این نامه، دلیل خداحافظی خود را برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ و عدم حضور احتمالی او در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌اش و میدان دادن به جوانان عنوان کرد. جوانانی که به گفتهٔ او شاید با حضور امثال او به سرنوشت وی در گذشته دچار شده و در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شوند.[۳۷]
خداحافظی از فوتبال

فرهاد مجیدی در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۲ در بازی مقابل مس کرمان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در دقیقه ۸۸ بازی مقابل باشگاه فوتبال مس کرمان بعد از آنکه جای خود را به علیرضا نیکبخت واحدی داد، با درآوردن پیراهن خود و بوسیدن گوشه‌های زمین فوتبال استادیوم آزادی، خداحافظی خود را علنی کرد.[۳۸]

چند روز بعد از خداحافظی مجیدی از ورزش فوتبال حرفه‌ای خبر درگذشت یکی از هواداران نوجوان معلول استقلال به نام امیراحمد مظاهری یگانه در رسانه‌ها منتشر شد. وی که از علاقه‌مندان تیم استقلال و فرهاد مجیدی بود، پس از خداحافظی وی، دچار شوک روحی گشته بود و پس از چند روز که از بروز علائم این بیماری در وی می‌گذرد، دچار حمله قبلی گشته و در بخش CCU بیمارستان بوعلی تهران جان خود را از دست می‌دهد.[۳۹] در پی اطلاع فرهاد مجیدی از این واقعه، وی در پیام تسلیتی با خانواده مظاهری یگانه همدردی می‌کند و اظهار تاسف خود را از این واقعهٔ غیرمنتظره ابراز می‌دارد.

علی کریمی

خداحافظی‌ها از فوتبال ملی

کریمی ۲ بار از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد، اما پس از هر دوی این موارد باز هم در تیم بازی کرد.[۲۴۹]

بار اول در ۱۸ مهر ۱۳۸۷، با نوشتن نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.[۸۴] این در حالی بود که رابطه کریمی با سرمربی وقت تیم علی دایی دچار تنش بود.[۲۴۹] پس از برکناری دایی و انتصاب افشین قطبی، وی دوباره به تیم دعوت شد و بازی کرد.[۲۴۹] بار دوم، کریمی در ۲ تیر ۱۳۸۸، پس از تساوی مقابل کره جنوبی و عدم راهیابی تیم به جام جهانی ۲۰۱۰ همراه با مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.[۲۵۰]

کریمی در خرداد ۱۳۹۰ برای بازگشت به تیم اعلام آمادگی کرد و کارلوس کیروش وی را دوباره به تیم دعوت کرد.[۲۴۹]

خداحافظی در سال ۱۳۹۲ و بازگشت

کریمی پس از بازی پرسپولیس با سپاهان در فینال جام حذفی در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ از دنیای فوتبال خدا حافظی کرد. کریمی پس از خداحافظی از فوتبال اعلام کرد، فوتبال جای امثال او نیست و «دایه‌های مهربانتر از مادر» باید فوتبال را بچرخانند.[۱۴۳]

خداحافظی کریمی از فوتبال، بازتاب گسترده‌ای داشت و سایت رسمی فیفا با اشاره به خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال، از او به عنوان اسطوره فوتبال ایران یاد کرد و خداحافظی او از میادین فوتبال را غیرمنتظره خواند.[۲۵۱]

خداحافظی

سرانجام علی کریمی در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد و درحالی که او اعلام کرده بود امیدوار است بتواند با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند اما اینطور نشد. بدین ترتیب تراکتورسازی تبریز آخرین باشگاهی بود که کریمی پیراهن آن را بر تن کرد.

علی کریمی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

سری جدید اس ام اس های خنده دار و جوک

جک

طرف باباش مریض میشه
زنگ میزنه آمبولانس میاد کل خانواده سوار میشن،
 امبولانس اژیر میزد اونا دست میزدند وشادی میکردند،
تو راه دکتر میگه مریض کیه
 طرف میگه حالش خوب نبود نیومد!!

.

.

.

.

دوستـام…
یکی دکتر شـد…
یکی مهندس شـد..
منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!

.

.

.

.

تعارف زدن دخترا
– شیما جوووووون عشخم کیک میخولی؟
+ یه کوچولو اگه بدی عاچقتم
.
تعارف زدن پسرا
– ساندویچ میخوری گشنه ؟
+ اره
–  بدبخت مفت خور

.

.

.

.

دیروز مریض شدم رفتم دکتر.
گفت باید استراحت کنی!
نمیدونه از بس استراحت کردم مریض شدم

دقت کردین!؟
.
.
همه اونهایی که میخوان رژیم بگیرن، روز قبلش جوری غذا میخورنن که تا یه هفته بخوان هم نمیتونن غذا بخورن!؟

.

.

.

.

همچین میگه سوغاتی اصفهان پولکیه…
انگار بقیه جاها مجانیه

.

.

.

.

مامانم: چای میخوری برات بریزم؟
بابام: آره خانوم دستت درد نکنه!
مامانم: پسرم پاشو واسه من و بابات یه چای بریز و بیار

.

.

.

.

اونجا که خواننده میگه:
“باز منو کاشتی رفتی تنهام گذاشتی رفتی، دروغ نگم به جز من یکی دیگه داشتی رفتی”
اینقد شاده که ادم فکر میکنه خیانتم جذابه

جوک

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

واکنش وزارت کار به شایعه حذف یارانه کارگر ها

به گزارش ایسنا، در هفته‌ای که گذشت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای خبر حذف یارانه کارگران را تکذیب کرد.

یارانه

در این اطلاعیه وزارت کار تاکید کرده است که نه تنها برنامه‌ای برای حذف یارانه کارگران ندارد بلکه تلاش می‌کند تا با حذف یارانه افراد برخوردار، منابع لازم به سمت اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار محروم و کم درآمد سوق یابد.

وزارت کار خبر حذف یارانه کارگران را در راستای تخریب اقدامات حمایتی دولت و با هدف تشویش اذهان عمومی دانسته و تصویب میزان دستمزد کارگران بیش از تورم و ارائه بسته‌های حمایت غذایی را از جمله اقدامات دولت یازدهم در اجرای سیاستهای رفاهی عنوان کرده است.

دستور وزیر تعاون برای استخدام ۳۵۶۹ مربی حق التدریس فنی و حرفه‌ای از دیگر خبرهای هفته جاری بود.

در نامه علی ربیعی به رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر لزوم پیگیری امور مربوط به استخدام حق التدریس مربیان آموزش فنی و حرفه ای تاکید شده است.

به گفته رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از مجموع ۳۵۶۹ نفر حق التدریس پذیرفته شده در کشور برای حدود ۱۸۰۰ نفر تمامی مراحل استخدام انجام و احکام کارگزینی صادر و مقرر شده از مجموع ۱۷۶۹ نفر باقی مانده تعداد یکهزار نفر تا پایان شهریور ماه تامین پست شوند و مراحل استخدام خود را طی کنند.

در مورد ۷۶۹ نفر باقیمانده نیز در نیمه دوم سال جاری اقدام خواهد شد و روند استخدامی افرادی که در فرآیندهای اداری به طور کامل پذیرفته نشده‌اند مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

این هفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون از اعمال مشوق‌های حمایتی برای بخش تعاون به میزان ۲۰ درصد بیشتر از سایر بخشها خبر داد.

آنطور که ناطقی گفته سازمان خصوصی‌سازی موظف شده در راستای اجرای بند (ب) ماده (۹) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی مبنی بر اعمال مشوق‌های حمایتی برای بخش تعاون به میزان ۲۰ درصد بیشتر از سایر بخش‌ها و در راستای اجرای ماده (۲۰) قانون یادشده، زمینه و شرایط واگذاری شرکت‌ها و بنگاه‌های دولتی قابل واگذاری به شرکت‌های تعاونی را بررسی کند.

از دیگر خبرهای این هفته به تمدید مهلت ثبت نام در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر اختصاص داشت.

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به استقبال کارآفرینان برای حضور در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ تمدید شد. همچنین علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند به سامانه karafarinanebartar.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آغاز هفته "مهارت و کارآفرینی" از دیگر رویدادهای هفته جاری بود. به مناسبت ششم مرداد ماه که روز ملی مهارت نامگذاری شده ویژه‌ برنامه‌های متعدد و همایش‌هایی با مشارکت بخشهای خصوصی و اتحادیه‌های صنفی برگزار شد که برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های معرفی خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای در این راستا بود.

در هفته‌ای که گذشت رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار از برگزاری پنجمین دوره آزمون مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه خبر داد و گفت: این آزمون با شرکت حدود ۳۰۰۰ نفر از متخصصان حوزه‌های مختلف علوم ایمنی کار در مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار برگزار می‌شود و متقاضیان حقیقی اخذ پروانه صلاحیت مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی در آزمونهای یازده گرایش تخصصی در زمینه ایمنی کار شرکت خواهند کرد.

یارانه

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

سری تازه جوک و اس ام اس خنده دار و جالب

جک

از جمله سرگرمیای مامانم اینه که
تو خونه بگرده و از این و اون بپرسه اگه اینو نمیخوای بندازم دور….
همین روزاس که بزارتم دم در:|







اس ام اس خنده دار و جالب







نصف کتک هایی که تو بچگی خوردم
به خاطر “اگه تو چشمش میخورد چی؟” بود







اس ام اس خنده دار و جالب







ﺩﯾروز ﺭﻓﺘﻢ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﭘﻮﻝ ﺑﮕﯿﺮﻡ
ﺩﮐﻤﻪ ﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺯﺩﻡ ﻋﮑﺲ ﯾﻪ ﻗﺒﺮ ﺭﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﯼ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻪ ﺭﯾﯿﺲ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﯿﮕﻢ :
ﺁﺧﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻭﺿﻌﯿﻪ؟ ﻋﮑﺲ ﻗﺒﺮ ﻣﯿﺎﺩ ﺭﻭ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ
ﻣﯿﮕﻪ: ﻣﻨﻈﻮﺭ عابر بانک اینه وقتی پول تو حسابت نیست از سر قبرم بیارم؟
عابربانکا چه بی اعصاب شدن بیشورا







اس ام اس خنده دار و جالب







بچه فامیلمون ۸ سالشه کلی عکس گرفته از آخرین پروازش با پاراگلایدر تو آسمون
اونوقت من ۱۲سالم بود چادر  مامانمو مینداختم رو‌ خودم و باهاش بال میزدم‌ مثلا کلاغم !







اس ام اس خنده دار و جالب







باغ وحش که میری
میمون یه جوری نگات میکنه انگار اون پول ورودی داده اومده آدمارو تماشا کنه







اس ام اس خنده دار و جالب







تحقیقات میدانی من نشون داده یکی از عوامل خالی شدن زودهنگام باتری موبایل
همراه ندا‌شتن شارژره
یعنی اگه شما شارژر همرات نباشه موبایلت میفهمه استرس میگیره زودتر خالی میشه
دقیقا همینه
هرکی مخالفه بیاد با دمپایی بزنم توی دهنش

جوک

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

کمترین سرانه ورزشی دانش‌آموزان دختر در کشور برای مشهد

دختر ایرانی

به گزارش ایسنا، جواد پورجاهد در نشستی مشترک میان مسئولان آموزش و پرورش خراسان رضوی و شهرداری مشهد که در محل خانه امام علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه سرانه ورزشی دانش آموزان دختر در کشور در کلانشهر مشهد کمترین میزان است به این گونه که سرانه ورزشی برای دختران در کل کشور 17 صدم مترمربع، در استان 12 صدم مترمربع و در مشهد زیر 10 صدم مترمربع است.

زن ایرانی

وی ادامه داد: همچنین یکی از موضوعاتی که در فضاهای ورزشی برای دانش‌آموزان استان با کمبود جدی مواجه است بحث استخرها است، اکنون سه استخر نیمه تمام داریم که به علت کمبود اعتبارات جدی مدتهاست که نیمه تمام باقی مانده و به بهره برداری نرسیده است.

پورجاهد افزود: طرح‌هایی همچون ورزش – محله - مدرسه و مرشدخوانی و دیگر طرح‌هایی که با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری در سال‌های گذشته برگزار می‌شد بهتر است که مجدد با تعامل بین این دو بخش فعال شوند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یکی دیگر از بحث‌های که در معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش دنبال می‌شود  توجه به مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است و متاسفانه در مناطق کم برخوردار همچون نواحی یک، دو، پنج و تبادکان شاهد آسیب‌های اجتماعی بیشتری بین دانش آموزان با سایر نواحی آموزش و پرورش هستیم.

مجید پیراسته مشاور شهردار مشهد نیز در خصوص استخرهای نیمه تمام آموزش و پرورش برای دانش آموزان گفت: برخی از دوستان در این زمینه پیگیری‌هایی انجام داده‌اند و چنانچه آموزش و پرورش نمی‌تواند تامین اعتبار کند این مساله را به شهرداری واگذار کند تا در قالب پروژه‌های نیمه تمام از سوی شهرداری تکمیل شود.

وی  همچنین در خصوص تعامل میان مجموعه آموزش و پرورش و شهرداری مشهد عنوان کرد: قطعا اقدامات خوبی در راستای تعاملات این دو مجموعه‌ها صورت گرفته است اما ظرفیت تعامل آموزش و پرورش و شهرداری در کلانشهر مشهد کاملا قابل افزایش است و چنانچه تبادل اندیشه و فعالیت بیشتر صورت گیرد قطعا شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

مشاور شهردار مشهد خاطر نشان کرد: در مدیریت شهری فعلی شهرداری مشهد شاهد تعاملات خوبی بین شورا و شهرداری و مجموعه عظیم آموزش و پرورش خراسان رضوی بوده‌ایم و باید به واسطه شان و جایگاهی که این دو مجموعه برخوردار هستند فعالیت‌ها را به تعالی برسانیم.

پیراسته عنوان کرد: با افزایش تعاملات در این دو مجموعه قطعا نتایج بهتری خواهیم داشت چرا که هم آموزش و پرورش و هم شهرداری دو مجموعه پرجمعیت هستند و هر دو از ظرفیت مدیرانی توانمند و کارآزموده برخوردار هستند.

دختر

  • محسن رمضانی