اس ام اس خنده دار و تفریحی

۴۰ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محرم ,تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

عکس محرم

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

و جملات زیبا مخصوص محرم

کسی چون من گل پرپر نبیند
گلـوی پـاره اصغـر نبینـد
بدست خویش کندم قبر او را
که این قنداقه را مادر نبیند . . .

اس ام اس محرم

هر قدم قافله سوی خزان میرود / مشک به مهمانی تیر و کمان میرود . . .

اس ام اس عاشورا و تاسوعا 95

اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خون خدا کرد

اس ام اس مخصوص عاشورا و تاسوعا

در دشت عطش ، لاله صفت سوخت حسین (ع)
تا مشعل آزادگی افروخت حسین (ع)
بر لوح فلق ، تا به قیامت ، نقش است
درسی که زخون ، به خلق آموخت حسین (ع)

اس ام اس های عاشورا و تاسوعا

نهمین روز محرّم الحرام ، تاسوعای حسینی
روز یقین و وفاداری ، بر شیعیان جهان تسلیت باد

اس ام اس برای عاشورا و تاسوعا

هم «حیّ علی الفّلاح » او خونین بود
هم سجده بی سلاح او خونین بود
افسوس که چند ساعتی بعد نماز
پیشانی ذوالجناح او خونین بود . . .

اس ام اس ویژه عاشورا و تاسوعا

ای آن که غمت مسئله آموز من است
شور غم تو در دل پرسوز من است
روزی که حسین! بر تو من گریه کنم
سوگند به تو که بهترین روز من است
عاشورای حسینی تسلیت باد

اس ام اس برای عاشورا و تاسوعا

آن روز که آهنگ سفر داشت حسین (ع)
از راز شهادتش خبر داشت حسین (ع)
از بهر سرودن یکی قطعه سرخ
هفتاد و دو واژه در نظر داشت حسین (ع)

اس ام اس محرم

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

علت بازداشت شوهر مهناز افشار چیست

مهناز افشار

بازداشت شوهر مهناز افشار

به گزارش ایسنا، «تبیان» با این مقدمه نوشت: عباس جعفری دولت آبادی، نامی از این متهم نبرده است اما رسانه‌های مختلف از چند روز قبل با انتشار خبر ممنوع‌الخروجی همسر مهناز افشار به دلیل مسائل مالی مرتبط با هلال احمر، نگاه‌ها را به سمت یاسین رامین گرداندند و امروز هم با انتشار این خبر، همگی به صراحت نوشتند که شوهر مهناز افشار و فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت احمدی‌نژاد بازداشت شده است.

البته انتشار خبر این بازداشت هم با رویکردهای مختلفی بود؛ چنانکه سایت‌های اصولگرا این خبر را با تیتر «بازداشت همسر یک بازیگر اصلاح‌طلب» منتشر کردند و سایت‌های اصلاح‌طلب نیز روی «فرزند مدیر احمدی‌نژادی»بودن یاسین رامین مانور دادند. به هر حال، در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌شود و آنچه برای مردم مهم است این است که علت بازداشت این متهم چیست.

چند روز قبل سید امیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه دادستانی تهران به طور ویژه در حال بررسی پرونده متهم شرکت رشد هلال احمر است، گفت: این متهم تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الخروج است و ما منتظر اعلام نتیجه این دادگاه هستیم.

سایت جماران روز 21 خرداد امسال با انتشار گزارشی با عنوان «چرا رسیدگی قضایی به پرونده شرکت دارویی «رشد» طولانی شد، آیا پای آقازاده‌ای در میان است؟»، نوشت: در سال‌های گذشته تحریم‌ها به حدی جدی شده بود که مقوله واردات دارو نیز با مشکل مواجه شده بود. یکی از شرکت‌های جمعیت هلال احمر که در آلمان در زمینه واردات دارو به ایران فعالیت می‌کرد، شرکت رشد بود که در دولت دهم، فردی برای ساماندهی آن شرکت عازم آلمان شد اما نتیجه این سامان‌دهی، ظاهرا تصاحب شرکت توسط وی و انتقال سهام به نام او بود.

تنها شرکت باسابقه سازمان هلال احمر که در آلمان فعال بوده، شرکت رشد است که در سنوات اخیر پس از تصاحب، غیرفعال شده و عملا برای این سازمان کاری نکرده است. هم اکنون پرونده این شرکت در دست بررسی است.

طرح شکایت ابتدا توسط سازمان بازرسی کل کشور و متعاقبا توسط سازمان هلال احمر از حدود یک سال گذشته در دادسرای کارکنان دولت مطرح شد. بر اساس اظهارات مسئولان هلال احمر، هم‌اکنون تهیه دارو به دلیل تملک شرکت رشد از سوی این فرد از طریق شرکت‌های واسطه‌ای دیگر در آلمان، امارات و غیره صورت می‌گیرد که هیچ گونه وابستگی‌ای به جمعیت هلال احمر ندارند و به صورت واسطه فعالیت می‌کنند و این امر باعث افزایش قیمت تمام‌شده دارو می‌شود. نباید فراموش کرد که عمده داروهای وارداتی هلال احمر مربوط به بیماران خاص و سرطانی هستند که بسیار گرانند.

پس از انتشار این گزارش، مهناز افشار بازیگر مشهور سینما که ازدواج او با فرزند یک مدیر احمدی‌نژادی جنجال‌های زیادی به راه انداخته بود، توضیحاتی را در مورد این پرونده ارائه کرد و نوشت: «هر چقدر سکوت می کنم گستاخ‌تر می‌شوند. هزار و یک ادعا و تهمت رنگارنگ دارند اما برای قصه‌هایشان یک مدرک کوچک هم ندارند. اینها حتی تصویر فرد دیگری را به جای همسرم منتشر می‌کنند، نام درست او را نمی‌دانند و در متن خبرهای دروغینشان از نام و تصویر اشتباه استفاده می‌کنند و مردم را گمراه می‌کنند. بعد ادعا دارند خبرهایشان موثق است. از این خیالپردازان می‌خواهم ظرف یک هفته اگر مدرکی دارند منتشر کنند تا من نیز آگاه و همراه آنها شوم وگرنه پس از یک هفته بدون هیچ شوخی و مدارایی این بار سکوت نخواهم کرد و هر خبر کذب و دروغی را تا حکم نهایی دادگاه، دنبال و اعاده حیثیت خواهم کرد. منتظر حکم دادگاه هستم تا یک بار برای همیشه تکلیف این اخبار مشخص شود و همچنین شکایات جدیدی را علیه خیالپردازان مطرح خواهم کرد و تا انتها آن را پیگیر خواهم بود. اینجانب مهناز افشار همه را به چالش باور نکردن اخبار فاقد سند و مدرک و شنیدن صدای وجدانشان دعوت می‌کنم».

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و مهناز افشار با انتشار مطلب دیگری در توئیتر از تفاوت دیدگاهش با محمدعلی رامین نوشت.

از سوی دیگر، محمدعلی رامین نیز که بارها از عروس مشهورش اعلام برائت کرده بود، چند روز پیش در گفت‌وگویی با بیان اینکه «بنده معتقدم در نظام عدل اسلامی «رانت‌خواری» یکی از بدترین مفاسد است»، در پاسخ به این سوال که «آیا شما نسبت به مسائل کاری و اختلاف مالی میان آقای یاسین رامین و جمعیت هلال احمر، اطلاع و نظر خاصی ندارید؟»، اظهار کرد: اجمالا مطالبی می‌دانم اما چون علاقه‌ای به هیچ مسأله مالی نداشته و ندارم، از جزئیات موضوع خبری ندارم و نسبت به رفع و رجوع این مسأله هم نظر خاصی ندارم. وقتی نظام ما نظام عدل اسلامی است که قانونش برای همگان باید یکسان جاری بشود، اگر این موضوع به گفته مکرر رئیس سازمان هلال احمر «یک اختلاف مالی» است، یا باید طرفین اختلاف مسأله را خودشان حل کنند و یا باید هر طرف اسناد خودش را به دادگاه صالح اسلامی عرضه کند تا به این قضیه رسیدگی شود اما چندین سال جنگ روانی رسانه ای با ترویج اتهامات اثبات نشده، چه بسا به عنوان تحمیل یک «محکومیت قضایی» از پیش تصویب شده، تلقی شود. در مورد شهروندی که هیچ پشتوانه حاکمیتی ندارد، وقتی قانون و راهکار قانونی وجود دارد، جنگ روانی و اتهامات رسانه ای چه ضرورتی دارد؟ بنده در مورد خودم و همگان طرفدار «عدالت اسلامی» هستم، شما هم طرفدار عدالت باشید.

حال باید منتظر ماند و دید که با انتشار خبر بازداشت فرزند رامین از سوی دادستان تهران، روند رسیدگی به این فساد مالی چگونه طی خواهد شد و مهناز افشار و محمدعلی رامین چه واکنشی خواهند داشت.
منبع:تبیان

مهناز افشار

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

ماجرای کلاهبرداری به روش جدید از یارانه بگیران

«قطع یارانه، این روزها دستاویز کلاهبرداری پیچیده و هوشمندانه‌ای در سطح شهر تهران شده است. گروهی که ادعا می‌کنند از سازمان خیالی رفاه و تأمین اجتماعی تماس گرفته و می‌گویند اگر «رفاه کارت» ١٩٠‌ هزار تومانی آنها را خریداری نکنید، احتمال قطع یارانه‌تان وجود دارد. آنها از تمامی واژه‌های آشنایی که بارها و بارها در اخبار اقتصادی رسانه‌ها اعلام شده است، نهایت سوءاستفاده را می‌کنند و مخاطب را به تردید و اشتباه می‌اندازند.»

یارانه

به گزارش ایسنا، روزنامه شهروند در ادامه نوشت: «صدور «رفاه کارت» و استفاده از تسهیلات آن تنها با پرداخت ١٩٠‌ هزار تومان، شیوه تازه این کلاهبرداری تلفنی است. «با دریافت رفاه کارت تا سقف ٣٠‌ میلیون تومان از تسهیلات مختلف رفاهی، اجتماعی، درمانی به مدت یک‌ سال استفاده کنید.» متن مکالمه تلفنی‌ کوتاهی است که ادعا می‌شود از «سازمان رفاه و تأمین‌اجتماعی» به یارانه‌بگیران مخابره می‌شود. شروع مکالمات آنها هم معمولا با دو جمله‌ای است که یارانه‌بگیران علاقه‌مند به شنیدن‌شان نیستند. «یارانه‌ شما قطع شده است» یا «در حال قطع شدن است». پس از این دو جمله آنها پیشنهاد کلاهبردارانه خود را با شما در میان گذاشته و می‌گویند، با پرداخت ١٩٠‌ هزار تومان برایتان «رفاه کارت» صادر می‌کنیم که جبران‌کننده یارانه قطع‌ شده افراد است. این در حالی است که احمد میدری، معاون وزیر کار به «شهروند» می‌گوید، وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی به هیچ عنوان کارتی با عنوان رفاه کارت نداشته و برای صدور هیچ نوع کارت خریدی هم کارمزد دریافت نمی‌کند. به نظر می‌رسد رفاه کارت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه که به صورت هدیه به پرسنل ارگان‌های مختلف داده می‌شود، دستاویز اصلی این گروه برای کلاهبرداری شده است. امروز چند و چون این کلاهبرداری تازه را در «شهروند» بررسی کرده‌ایم.

داستان از چه قرار است؟

یک تماس ناشناس و وسوسه‌کننده از سازمانی به نام رفاه! پشت خط خانمی است که می‌گوید، سازمان رفاه تسهیلات ویژه‌ای برای سرپرستان خانواری که از دریافت یارانه محروم شده‌اند، در نظر دارد از خدمات‌درمانی بیمه با سقف ٧٠ درصد تخفیف گرفته تا ارایه انواع تسهیلات خرید قسطی لوازم خانگی و تخفیف‌های ٥٠‌درصدی باشگاه‌های ورزشی، استخرها و مراکز مختلف توریستی. وعده و وعیدهای اپراتور تمامی ندارد؛ ارایه بیمه تکمیلی در کنار رایگان بودن کلیه ویزیت‌های پزشک‌های عمومی، استفاده از بیمه شخص ثالث تا یک‌ سال و بن خرید کالا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با ٥٠‌درصد تخفیف از دیگر تسهیلاتی است که در صورت تهیه رفاه کارت مشمول حال‌ متقاضی می‌شود. اپراتور سازمان عجیب رفاه تأکید می‌کند: البته افراد می‌توانند تا سقف ٣٠‌ میلیون تومان از این تسهیلات استفاده کنند تا موضوع را منطقی‌تر جلوه دهند. این اپراتور پایگاه اینترنتی refah.ir را سایت سازمان رفاه معرفی کرده و چهارراه‌ خاقانی، ایستگاه ابوریحان را به‌ عنوان آدرس این سازمان اعلام می‌کند.

البته ادعای جالبی هم دارد که می‌گوید: اگر به این تخفیف‌ها نیاز ندارید، احتمال قطع‌ شدن یارانه شما وجود دارد و ادامه می‌دهد، اگر هم یارانه‌تان قطع شده، این سازمان تلاش می‌کند با ایجاد این تسهیلات جبران مافات کرده و امکانات رفاهی ویژه‌ای در اختیار این خانواده‌ها قرار دهد . وقتی از او نحوه دریافت رفاه کارت را می‌پرسم، پاسخ می‌دهد: پیک سازمان مدارک و دفترچه‌های تخفیف و رفاه کارت را به آدرس مشتری می‌آورد و درصورت تأیید او، ١٩٠‌ هزار تومان برای حق صدور، در محل از مشتری دریافت می‌کند.

وزارت کار «رفاه کارت» ندارد

ایجاد ابهام یکی از بهترین شگردهای کلاهبرداری است. معاون رفاه وزیر کار به «شهروند» می‌گوید: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چیزی به نام «رفاه کارت» صادر نمی‌کند. احمد میدری تأکید می‌کند: این مسأله صددرصد کلاهبرداری است و تنها کارت رفاهی که توسط این وزارتخانه در اختیار مردم قرار گرفته، «کارا کارت» است که صرفا از طریق بانک رفاه و بعد از طی کردن مراحل قانونی برای بازنشستگان صادر می‌شود. کارتی که با آن امکان خرید کالا به صورت قسطی فراهم شده است و هیچ بانکی برای اعطای آن به بازنشستگان به در منازل افراد مراجعه نمی‌کند. به گفته میدری بابت صدور کارا کارت هم هیچ مبلغی از مردم گرفته نمی‌شود. معاون رفاه وزیر کار از مردم خواست که به راحتی در دام نیفتند و آگاه باشند که در صورت ارایه هرگونه خدمات رفاهی توسط وزارتخانه برای مردم، بارها و بارها از طریق رسانه‌های ملی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رفاه کارت فروشگاه رفاه چیست؟

بازی با کلماتِ «سازمان»، «رفاه»، «کارت» و «تسهیلات» شگرد این کلاهبرداران تازه است. استفاده از واژه‌های آشنایی که بارها و بارها در رسانه‌های عمومی اعلام شده و مخاطب به واسطه تکرار در رسانه‌ها با آن واژه‌ها آشنایی دارد، ترفند تازه این کلاهبرداران است. از «کارا کارت» بانک رفاه که بگذریم «رفاه کارت» نام یک کارت اعتباری الکترونیکی است که به صورت با نام و بی‌نام، فقط و فقط برای خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه صادر می‌شود. کارشناس فروش فروشگاه‌های رفاه به «شهروند» می‌گوید: رفاه‌کارت‌های ما در واقع نوعی کارت هدیه است که سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برای هدیه دادن به پرسنل خود در تعداد بالا تهیه می‌کنند و هیچ ارگانی برای فروش آن به مردم اقدام نمی‌کند. او تأکید می‌کند: ارگان‌ها رفاه‌کارت را صرفا از طریق شعب بانکی برای کارکنان خود تهیه می‌کنند و خرید با این کارت‌ها هم فقط و فقط در شعب زنجیره‌ای رفاه و با کارتخوان‌های این فروشگاه امکان‌پذیر است.

رفاه‌کارت‌های فروشگاه رفاه هزینه صدور ندارند

کارشناس فروش رفاه‌کارت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه می‌گوید: صدور رفاه‌کارت‌های این فروشگاه هیچ کارمزدی ندارد. به گفته این کارشناس اگر درخواست صدور این کارت‌ها چه به صورت بی‌نام و چه با نام و چه فردی و گروهی را دارید، نیاز به هیچ پیش پرداختی نیست. برای درخواست صدور هم باید به دفتر مرکزی فروشگاه واقع در میدان فلسطین، خیابان سرپرست مراجعه کنید. به گفته این کارشناس، کارت‌های خرید این فروشگاه که با نام رفاه‌کارت عرضه می‌شود، تنها با اعداد رند شارژ می‌شوند و امکان صدور کارت ١٩٠‌ هزار تومانی وجود ندارد. این کارشناس فروش تنها هزینه احتمالی برای این کارت‌ها را، ٢٥٠٠ تومان در صورت مفقودی برای صدورالمثنی اعلام می‌کند.

بازی با یک حرف الفبا شگرد دیگر کلاهبرداران

آنها حتی در انتخاب آدرس سایت سازمان غیرواقعی خود از ترفند به اشتباه انداختن و آدرس آشنای دیگری استفاده کرده‌اند. وقتی از آنها درخواست می‌کنم که آدرس اینترنتی سازمان‌شان را بدهند، پایگاه اینترنتی‌شان را refah.ir معرفی می‌کنند. کافی است که بدانید سامانه ثبت‌نام یارانه‌ها refahi.ir است و تنها یک «i» از پایگاه اینترنتی اعلام‌ شده توسط کلاهبرداران کمتر دارد؛ اتفاقی که نوعی اثبات دوپهلو برای ادعاهای این گروه در مورد یارانه‌های قطع‌ شده یا در حال قطع به شمار می‌رود. از این تشابه اسمی که بگذریم، اگر آدرس پایگاه اینترنتی را درست وارد کنیم، به سامانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه هدایت می‌شویم. هوشمندی این کلاهبرداران برای سر کیسه کردن قربانیان خود تا آنجا می‌رسد که اگر گزینه رفاه‌ کارت را از پایگاه اینترنتی سامانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه انتخاب کنیم، نقاط مشترکی بین تسهیلات خرید کالای رفاه‌کارت‌های فروشگاه‌های رفاه و تسهیلات وعده داده شده توسط کلاهبرداران پیدا می‌شود.

سازمان رفاه و تأمین‌اجتماعی نداریم!

کمتر کسی به بازی واژه‌ها دقت می‌کند و این بهترین دستاویز کلاهبرداران است. اپراتور این گروه خود را کارشناس فروش سازمان رفاه و تأمین‌اجتماعی معرفی می‌کند؛ سازمانی که وجود خارجی ندارد و به نظر می‌رسد این سازمان خیالی ترکیبی از کلید واژه‌های «رفاه»، «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «تأمین‌اجتماعی» است؛ همان‌طور که خدماتی ارایه می‌دهد، هیچ خط و سوی مشخصی نداشته و همه مشکلات اجتماعی، رفاهی و درمانی یک ایرانی را حل می‌کند!

هیچ وزارتخانه یا سازمانی پرداخت درِ منازل ندارد

نخستین جایی که باید دچار تردید در صحت ادعاهای این گروه شوید، درخواست پرداخت حضوری درِ منازل از مشتری است. بنا به اعلام مکرر مسئولان سازمان‌ها و پلیس هیچ وزارتخانه، ارگان دولتی یا سازمانی برای دریافت هیچ نوع هزینه یا حق صدور و کارمزدی به صورت حضوری اقدام نمی‌کند. تنها راه‌های معتبر پرداخت واحد امور مالی سازمان‌ها و شعب بانک‌های کشور هستند و البته درباره این نوع خدمات بارها و بارها از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

یارانه

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

ایران دارای بهترین طرفداران می باشد

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی چهارمین حریف ایران در مقدماتی جام جهانی برای وفق پیدا کردن با شرایط آب و هوایی تهران چند روز زودتر به ایران سفر کرد تا تمریناتش را در پایتخت برگزار کند. طبق هماهنگی های به عمل آمده اولین جلسه تمرینی در ورزشگاه آرارات در حالی برگزار شد که تعدادی از علاقمندان فوتبال در ایران هم خود را به ورزشگاه رسانده و تمرین را تماشاکردند. اقدامی که سخت مورد توجه رسانه های کره قرار گرفته و واکنش های آنها را در پی داشت.

ورزش3

نزدیک به 10 جوان ایرانی با حضور روی سکوهای ورزشگاه تمرین شاگردان اولی اشتیلیکه را تماشا کرده و در پایان وقتی بازیکنان کره قصد سوار شدن به اتوبوس برای بازگشت به هتل را داشتند با سماجت خاصی به سراغ ستاره این تیم سون هیونگ مین رفته و با این بازیکن تاتنهام که علاقمندان زیادی در ایران داشت عکس های یادگاری انداختند.

خبرگزاری های چوسان، دانگگو، یونهاپ و ... کره جنوبی در پوشش خبری اولین جلسه تمرینی این تیم در تهران نوشتند: حضور تعدادی از ایرانی ها در ورزشگاه آرارات آن هم برای تماشای تمرین و دیدار با ستاره کره سون هیونگ مین جالب توجه بود به خصوص در پایان تمرین و هنگامی که ماموران حفاظتی اجازه نزدیک شدن آنها به بازیکنان را نمی دادند و با ابراز تمایل سون برای گرفتن سلفی و عکس های یادگاری آنها به آرزوی خود برای دیدار با این بازیکن رسیدند. تماشاگرانی که پیراهن رئال بر تن داشتند و به زبان انگلیسی با سون صحبت می کردند به قدری با این بازیکن گرم گرفته بودند که تعجب سایر اعضای کاروان کره را در پی داشت».


نکته جالب این که سون هیونگ مین در مصاحبه با خبرنگار دانگگو حاضر در تهران ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت:« طرفداران ایرانی یکی از بهترین طرفدارانی هستند که من در تمام سفرهایم به کشورهای مختلف دیدم. مردمی خونگرم و با اطلاعات کامل از فوتبال روز دنیا که دیروز هم با اطلاعات شان از تاتنهام و لیگ برتر جزیره حسابی سورپرایزم کردند».

این در حالی است که خبرهایی به گوش می رسید مبنی بر این که سون مصدوم است و احتمال این که به بازی با ایران نرسد نیز وجود دارد اما خبرگزاری های مهم کره نه تنها این موضوع را تکذیب کردند بلکه مدعی شدند این بازیکن با انگیزه بالا خود را برای مصاف با ایران آماده می کند.

ورزش 3

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی

دختر

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، سرهنگ رضا کتابعلی در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان بانه اظهار داشت: نخستین کاروان اعزامی از شهرستان بانه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور شامل 130 نفر دانش‌آموز دختر دوره دوم متوسطه در قالب 3 اتوبوس بوده و ابتدا از مناطق عملیاتی بانه در سیران‌بند و بوالحسن بازدید و سپس به شهرستان سنندج اعزام می‌شوند.

دختر ایرانی

وی گفت: کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان بانه در رزمایش مردان آسمانی که در پادگان رسول اکرم(ص) سنندج برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و از تپه الله‌اکبر، باشگاه افسران و خانه کرد سنندج در مرکز استان کردستان بازدید و دیدن می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه گفت: این کاروان دانش‌آموزی نخستین کاروان اعزامی شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در مهرماه امسال است و اردوهای راهیان نور مهم‌ترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه نرم دشمنان است که در پاییز امسال نیز 1100 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند.

وی آشنایی دانش‌آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را بهترین و مهم‌ترین سلاح برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: بازدید از این مناطق و بازگویی خاطرات آن دوران می‌تواند در دمیدن روح تعهد دینی، اسلامی و معنوی آنها تاثیرگذار باشد.

کتابعلی افزود: دراین کاروان به همراه دانش آموزان، تعدادی از راویان دفاع مقدس نیز حضور دارند که برنامه‌های فرهنگی و خاطرات مربوط به دوران جنگ را برای دانش‌آموزان بازگو می‌کنند.

وی اظهار کرد: ایجاد روحیه مشارکت در بین دانش‌آموزان، آشنایی با آموزه‌های دینی و آشنایی با رشادت‌های فرزندان ایران در زمان هشت سال جنگ نابرابری از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر نگذاشت حتی یک وجب از خاک مقدس این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

114 دانش‌آموز دختر شهرستان سقز عازم مناطق عملیاتی شدند

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان سقز در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان سقز اظهار داشت: نخستین کاروان پائیزی دانش‌آموزان اعزامی از شهرستان سقز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی بانه و سنندج که شامل 114 نفر دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه بوده به شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این مرحله و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تعداد 114 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان سقز به همراه 9 نفر ائمه جماعت و مربی و امدادگر در قالب 3 اتوبوس برای مدت 2 روز به اردو اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان سقز خاطرنشان کرد: هدف از این اردوها آشنائی با مناطق عملیاتی استان کردستان و یادآوری جان فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان جان بر کف سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که با دلیری وصف ناپذیر جان خود را در راه اعتلای آرمان‌های اسلام و انقلاب نثار کردند.

برگزاری جلسه  بررسی برنامه عمل و تفاهم‌نامه پیش دبستان مناطق و شهرستان‌های استان کردستان

صدیقه عبدالهی در جلسه بررسی برنامه عمل و تفاهم‌نامه پیش‌دبستان مناطق و شهرستان‌های استان کردستان در سالجاری اظهار داشت: این برنامه به منظور آمایش صحیح منطقی با حضور معاونین و کارشناسان ابتدایی استان  به صورت حضوری و به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی افزود: آمایش صحیح و منطقی و پوشش حداکثری نوآموزان به ویژه در مناطق محروم و روستایی و حاشیه شهری از مورخه 12 لغایت 19 مهرماه جلساتی با حضور معاونین آموزش ابتدایی و کارشناسان پیش‌دبستان شهرستان‌ها و مناطق در حال برگزاری است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوره پیش دبستانی یکی از مهم‌ترین دوره‌های رشد کودک به شمار می‌آید و آنچه در این دوره اتفاق می‌دهد بر روی رشد کودک در سایر مراحل زندگی تاثیر بسزایی دارد بنابراین یکی دیگر از وظایف ما این است تا با همکاری و همیاری سایر سازمان‌ها و بخش‌ها زمینه حضور همه نوآموزان را در کلاس‌ها فراهم آوریم و با اطلاع‌رسانی به اولیا گرامی، سبب آشنایی آنان با اهمیت حضور فرزندانشان در این دوره شده تا با رغبت بیشتری برای حضور دلبندانشان در این دوره مشارکت کنند.

زن ایرانی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

داشتن یک رابطه جنسی ایمن و با امنیت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز ملی پیشگیری از ایدز ایران ، همواره باید تاکید شود که استفاده از کاندوم در افراد مبتلا به اچ آی وی، صرفاً به منظور محافظت دیگران نیست، بلکه استفاده از آن مانع ورود عوامل جدید بیماری زا به بدن فرد مبتلا نیز شده و در نتیجه از ابتلا به سایر انواع اچ آی وی (انتقال مجدد اچ آی وی=Super infection) و نیز سایر عفونتهای آمیزشی پیشگیری خواهد شد.

رابطه جنسی


خطر انتقال مجدد در بین زوجین به ویژه در زوج هایی که هر دو مبتلا به اچ آی وی هستند همواره مطرح است، به همین دلیل توصیه میشود تا این زوجین نیز در تمامی ارتباطات جنسی از کاندوم استفاده کنند.

نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای شود این است که مصرف مواد محرک آمفتامینی و مت آمفتامینی (شیشه) باعث افزایش دفعات رفتارهای جنسی اجبارگونه و تکانشی می شود، بنابراین آموزش استفاده از کاندوم در کلیه مصرف کنندگان مواد محرک الزامی است. خویشتنداری و اجتناب از برقراری ارتباط جنسی قبل از ازدواج و وفاداری به همسر تنها راهی است که قطعا و ۱۰۰ درصد مانع از انتقال جنسی اچ ای وی و سایر عفونتهای آمیزشی می شود. لذا در صورت برقراری روابط جنسی توصیه میشود تا اصول رفتار جنسی ایمن رعایت شود.

رفتار جنسی ایمن به معنی استفاده منظم، صحیح و مداوم از کاندوم در تمامی ارتباطات جنسی است. آموزش ارتباط جنسی ایمن از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر کاندوم همیشه و درست استفاده شود اثربخشی بالایی در پیشگیری از ابتلا به اچ آی وی/ایدز، بیماریهای قابل انتقال از طریق تماس جنسی و بارداری دارد.

کاندوم تنها وسیله پیشگیری از بارداری است که همزمان از انتقال اچ آی وی و عفونتهای آمیزشی نیز جلوگیری می کند. این وسیله در دو نوع کاندوم زنانه و کاندوم مردانه موجود است. استفاده از این روش مستلزم دقت و علاقه مندی مصرف کننده است. در صورت استفاده صحیح و مرتب، بسیار مؤثر و بی ضرر خواهد بود. در بسیاری از کشورها این وسیله مورد قبول زنان و مردان است.
منبع:مرکز ملی پیشگیری از ایدز ایران

رابطه جنسی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

خواب جامه به همراه تعبیر خواب جامه

جن

تعبیر خواب - جامه
حضرت دانیال گوید: جامه در خواب، کسب و کار مرد باشد. اگر جامه خود را نیکو بیند، دلیل که کسب و کار او نیکو شود. اگر جامه بد بیند، دلیل که کسب و کارش بد شود. اگر پادشاه در خواب جامه خود سیاه بیند، دلیل بر نیکوئی حال او است. اگر رعیت جامه خود سیاه بیند، دلیل بر غم و اندوه است و جامه زرد درخواب، بیماری است و جامه سرخ در خواب، خرمی است و توفیق و طاعت، دلیل بر این که جامه سبز حله بهشتیان است، آن نیز خوب است. و جامه سفید شسته، ساختگی کار مردم است و جامه کبود، دلیل بر مضرت است و جامه سوخته، دلیل زنان است ... 

از سبب پادشاه و جامه دریده، دلیل ظاهر شدن راز است و جامه پشمین و نمدین و پلاس، جمله دلیل که مال و خواسته او را حاصل شود و جامع مرقع، دلیل بر درویشی و تنگدستی است و جامه چرکین از هر نوع که باشد، دلیل بر اندوه و غم است و جامه کاغذی، دلیل بر ملامت و شناعت کند و جامه که از پوست چهارپایان است، دلیل بر خیر و منفعت است که بدو رسد جهمه بی درز به شکل کفن، دلیل که شغلهای وی در دین تمام شود و عرش به آخر رسیده باشد. اگر بیند پوست خر پوشیده است، دلیل که عز وجاه یابد. ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند جامه مهتری پوشیده است، اگر اهل آن جامه بود، دلیل که کارش قوی شود، اگر بیند جامه وزیری پوشیده است، دلیل که مال بسیار یابد، اما از خلق ملامتش است. اگر بیند جامه حاجبی پوشیده است، دلیل که از عطای بزرگان محروم ماند. اگر بیند جوانی جامه عوانی پوشیده است، دلیل که کسی او یاری دهد به عطا رسانیدن به وی. اگر بیند که جامه جلادی پوشیده است، دلیل است که منفعت یابد. اگر بیند جامه صاحب پوشیده است، دلیل که با امانت و زبان آور شود و به مهمات ساختن خلق مشغول شود. اگر بیند که جامه صوفیان پوشیده است، دلیل که دین او زیاده شود. اگر بیند جامه زاهدان پوشیده است، دلیل که با امانت است. اگر بیند جامه بزرگان پوشیده است، دلیل که کار و کسب دنیائی او نیکو شود. اگر بیند جامه اهل صلاح داشت، دلیل که کار دینش به صلاح آید. اگر بیند جامه اهل فساد پوشیده است، دلیل که او را از اهل فساد غم و اندوه رسد. اگر بیند جامه مزد و کارکن داشت، دلیل است که متفکر و رنجور شود. اگر دید جامه طبیبان داشت، دلیل که کارش نیکو شود و در میان مردمان مشهور شود. اگر بیند جامه جهودان داشت، دلیل که به مکر و حیله کسی را هلاک کند و سرانجام کارش بد است. اگر بیند جامه ترسایان داشت، دلیل که کاری کند که به سبب آن از دوست و دشمن ایمن نباشد. اگر دید جامه کشیشی داشت، دلیل که صاحب بدعت بود و میلش به فکر ضلالت است. اگر بیند جامه مغان داشت، دلیل که میلش به جانب بددینان و جاهلان است. اگر بیند جامه مرتدی پوشیده داشت، دلیل که کسی عطائی بدو دهد و بازستاند. اگر بیند که جامه بت پرستی است، دلیل که به خدمت پادشاه مشغول گردد یا خدمت مهتری. اگر بیند جامه زنی پوشیده است، دلیل که از مهتر خویش دور شود. اگر بیند جامه مردمان زندانی پوشیده داشت، دلیل که به سبب کاری غمگین و مستمند شود. اگر بیند جامه حمالی پوشیده داشت، دلیل که امانت گذار شود و انگشت نمای شود. اگر بیند جامه گورکنی داشت، دلیل که به خدمت مردی سفله دون همت مشغول شود. اگر بنید جامه کشیشان پوشیده است، دلیل که از کسی مصلح روزی حلال خواهد. اگر بیند که جامه قصابی داشت، دلیل که وی را زیانی و اندوهی رسد. اگر بیند جامه باشکوهی پوشیده داشت، دلیل که با زن صحبت دارد به راست. ابراهیم کرمانی گوید: اگر جامه نو داشت و او را قصاره نکرده بودند نیکو است و جامه تنگ و دون دیدن، بد است و جامه خام از جامه گاری کرده بهتر است و جامه زربفت، زن خردمند و کنیزک با فرهنگ بود، و جامه برد و مخطط، خیر و منفعت است و جامه رسنی که مجهول است، زخم تازیانه است، یا غمی سخت که بدو رسد و جامه معین، مال و خواسته بود. جابر مغربی گوید: تاویل دیدن جامه بر دو گونه است: یک گونه به دیدن تعلق دارد و یک گونه دیگر بدنیا، و جامه سفید دین است و جامه نو عمامه دنیا. اگر کسی بیند جامه سفید نو پاکیزه داشت، هم دنیا و هم دین را نیکی بود و اگر جامه سبز و تنگ بیند، هم دین را بد بود و هم دنیا را و چون جامه را چرکین و دریده بیند، هم فساد دین و هم فساد دنیا است، و جامه سرخ زنان را نیکو است در دنیا و مردان هم نیکو است و پیراهن از طیلسان و قباد و دستار، این جمله مردان را غم و اندوه است یا جنگ و خصومت، و جامه زرد مردان را بیماری است و به قول بعضی از معبران: اگر زنی بیند جامه زرد پوشیده است، دلیل که او را شوهری آید. اگر دارد بیمار شود. و جامه سبز زنان و مردان را دین است. اگر بر زنده بیند صلاح دین است. اگر بر مرده بیند، دلیل رستگاری آخرت است و جامه سیاه دیدن، کسی را که پیوسته سیاه پوشد نیکو است، اما آن که پیوسته سفید پوشد، جامه سیاه نیکو نباشد، نه دین و نه دنیا را و جامه سیاه، به قول بعضی از معبران، خطیب و قاضی و پادشاه را نیکو است، اما رعیت را غم و اندوه است. و جامه کبود بهتان و غم و مصیبت است. اگر بیند جامه ملون داشت، یعنی سبز و سرخ و زرد، دلیل که از پادشاه یا والی آن ولایت سخنی سخت شنود که او خوش نیابد. اسماعیل بن اشعث گوید: اگر کسی به خواب بیند جامه داشت که رویش از رنگی و پشتش از رنگی، دلیل که با اهل دین و دنیا به مذلت زندگانی کند. اگر بیند از جامه خویش همی خورد، دلیل که از مال خود نفقه بسیار کند. اگر بیند جامه زیرین پوشیده است، دلیل که در سفر بماند، یا از بهر کاری وی را به زندان کنند و اگر بیند جامه او ضایع گردید یا از وی بستدند و او برهنه بماند، دلیل که قدر و جاهش کم شود و حقیر و خوار شود. اگر بیند جامه خویش را بدریدند، دلیل که اندوهگین وشد و با زن خویش خصومت کند. اگر بیند جامه خود را یا جامه اهل خود را مومی کرد، دلیل که او را با خویش خود خصومت افتد. اگر بیند جامه او کسی بربود و برهنه بماند، دلیل که از حرمت و منزلت بیفتد. اگر بیند جامه در نوشته از هم باز کرد، دلیل که به سفر شود. اگر بیند جامه باز کرده را در نوشت، دلیل که غایبش از سفر اید. اگر بیند جامه زنان پوشیده داشت، دلیل که مالش زیاد شود. اما اگر ترسی عظیم بدو رسد و به قولی او را غم و اندوه رسد و بی حرمت شود. اگر بیند جامه مردان پوشیده داشت، دلیل که خیر و منفعت بدو رسد و جامه یافتن در خواب سفر است و به قدر درازی و کوتاهی جامه در سفر بماند. اگر بیند جامه را تمام کرد، دلیل که از غم باز رهد. اصفهانی گوید: بهترین جامه ها در خواب، جامه ای است که از پنبه است و در وی قز یا ابریشم نباشد و جامه عنابی از پنبه با ابریشم است و جامه خز هر دو، دلیل بر مال حرام و فساد کند در دین و جامه دیبای حریر و ابریشم، مردان را بد بود و زنان را نیک، و جامه کهن غم و اندوه است از قِبَل پادشاه. اگر کسی بیند که جامه کهنه فروشد، نیک است، اگر بیند جامه کهن می خرید، دلیل بد است و جامه کهن پوشیدن بد است و جامه کهن از تن بیرون کردن نیک است. جابر مغربی گوید: اگر بیند جامه شسته بود و پوشیده، دلیل که تائب شود. اگر بیند جامه چرکین داشت، درویش شود. اگر بیند جامه رنگین داشت، اگر زن است، یا سپاهی است، او را نیک است. اگر بیند جامه با شکوه داشت، دلیل که او را منکری پدید آید. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن جامه نو در خواب بر چهار وجه است. اول: زن. دوم: پادشاه. سوم: مال. چهارم: خیر و منفعت. و هم او گوید اگر کسی بیند جامه خود را به مقراض ببرید، دلیل که چیزی به او رسد. اگر بیند دزدان جامه او را بیرون کردند، دلیل که فساد در میان زنان وی افتد. 

جن

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

بررسی چندین نکته درمورد FC یا کاندوم زنانه

سلامت نیوز: کاندوم زنانه (Female Condom) به صورت لوله ای پلاستیکی، نازک و قابل انعطاف از جنس پلی اورتان (polyurethane) ساخته شده است که طول آن در حدود 17 سانتیمتر می باشد که در حین رابطه جنسی توسط زن استفاده می شود.

این نوع کاندوم کاملا داخل مهبل را می پوشاند و از بارداری ناخواسته و انواع بیماری های منتقله ار راه جنسی مانند ایدز پیشگیری می نماید.

ویژگی های کاندوم زنانه
در هر دو انتهای کاندوم یک حلقه انعطاف پذیر وجود دارد. حلقه انتهایی بسته لوله، داخل مهبل قرار می گیرد تا در هنگام مقاربت کاندوم را در داخل مهبل نگه دارد. حلقه انتهایی باز لوله در راه ورودی مهبل و خارج از آن قرار می گیرد. این حلقه مانند یک راهنما هنگام دخول عمل می کند.

مزایای استفاده از کاندوم زنانه
• اگر همسر شما حاضر به استفاده از کاندوم مردانه نیست، شما به عنوان شریک جنسی می توانید از کاندوم زنانه استفاده نمایید.
• استفاده از پلی اورتان در کاندوم زنانه باعث حساسیت کمتر نسبت به استفاده از لاتکس در کاندوم مردانه می شود.
• کاندوم زنانه اگر درست استفاده شود، باعث جلوگیری از بارداری و بسیاری از بیماریهای مقاربتی می شود.
• تا 8 ساعت قبل از مقاربت می توان آن را داخل واژن قرار داد.
• جنس کاندوم زنانه نازک بوده و انتقال گرما نسبت به کاندوم مردانه، به راحتی صورت گرفته و حس می شود.
• انتهای باز کاندوم که خارج از مهبل قرار می گیرد، ممکن است در اثر سایش با کلیتوریس باعث نحریک بیشتر زن شود.
• کاندوم زنانه را می توان با روان کننده ها و چرب کننده ها نیز استفاده کرد.
• محل خاصی برای نگهداری نیاز ندارد زیرا تغییرات دمایی روی پلی اورتان تاثیر نمی گذارد. معمولا تاریخ انقضای آن 5 سال پس از تولید می باشد.

اثر استفاده از کاندوم زنانه در جلوگیری از بارداری چیست؟
در صورت استفاده صحیح و مستمر، اثر بخشی کاندوم زنانه به میزان 95-98% می باشد. اگر به درستی و به طور مداوم استفاده نشود، میزان تاثیرگذاری آن خیلی کمتر می شود.

روش صحیح استفاده از کاندوم زنانه
استفاده از کاندوم زنانه آسان بوده ولی استفاده و عادت نمودن به آن، نیاز به تمرین دارد.

1. بسته را با دقت باز کنید. یک موقعیت مناسب و راحت برای قرار دادن کاندوم داخل واژن انتخاب کنید. می توانید در حالی که ایستاده اید و یک پایتان را بر روی یک صندلی قرار داده اید، و یا در حالیکه تشسته اید و پاهایتان را از یکدیگر باز نموده اید و حتی در حالت خوابیده کاندوم را داخل مهبل قرار دهید.

2. حلقه داخلی را با انگشت شست و میانی، در حالی که انگشت اشاره وسط حلقه می باشد، فشار دهید. حلقه باریک و دراز می شود. با دست دیگر لبهای خارجی مهبل را باز کنید و کاندوم را به آرامی داخل واژن نمایید.می توانید قبل از استفاده، از روان کننده ها برای داخل کردن راحت تر استفاده کنید.

3. انگشت اشاره را داخل کاندوم کرده و حلقه داخلی را تا جایی که امکان دارد فشار دهید.

4. مطمئن شوید که کاندوم درست و مستقیم داخل مهبل قرار گرفته است و پیچ و تاب نخورده باشد. حلقه خارجی باید خارج از واژن باقی بماند.

5. بهتر است هنگام آمیزش، آلت مرد با دست به داخل کاندوم هدایت شود تا از لیز خوردن و داخل رفتن آن خارج از کاندوم جلوگیری شود.

6. در پایان مقاربت، قبل از بلند شدن و ایستادن آن را خارج کنید.

روش خارج کردن و از بین بردن کاندوم
برای خارج کردن کاندوم، ابتدا حلقه خارجی کاندوم را به آرامی بچرخانید و سپس آن را بیرون بکشید تا مایع مرد از آن بیرون نریزد. توجه داشته باشید که قبل از ایستادن آن را خارج نمایید.بعد آن را داخل کیسه پلاستکی گذاشته و دور بیندازید. مراقب باشید که آن را داخل توالت نیندازید.

آیا می توان دو بار از یک کاندوم استفاده کرد؟
خیر، هر کاندوم زنانه فقط باید یک بار استفاده شده و دور انداخته شود. هرگز کاندومی که استفاده شده را شسته و دوباره استفاده نکنید.

معایب استفاده از کاندوم زنانه
• حلقه خارجی کاندوم از خارج از واژن قابل مشاهده است که ممکن است باعث خجالت برای برخی از زنان شود.
• ممکن است استفاده از کاندوم زنانه هنگام مقاربت، باعث تولید سر و صدا شود. با افزودن روان کننده می توان از این مشکل پیشگیری کرد.
• قرار دادن و خارج کردن کاندوم زنانه ممکن است برای زنان کمی مشکل باشد.
• کاندوم زنانه از کاندم مردانه گران تر است.

آیا می توان در یک زمان هنگام مقاربت، زن از کاندوم زنانه و مرد از کاندوم مردانه استفاده کنند؟
خیر، از کاندوم زنانه و مردانه نباید به طور همزمان استفاده نمود. زیرا باعث اصطکاک شده و ممکن است یاعث پارگی کاندوم یا لغزش شود و یا باعث جابجایی حلقه بیرونی کاندوم زنانه به داخل مهبل شود.

اگر هنگام آمیزش، حلقه خارجی به داخل مهبل فرو رفت، چه باید کرد؟
سریعا آمیزش را متوقف کرده و کاندوم را خارج کنید و کاندوم دیگری را جایگزین کنید. این اتفاق معمولا زمانی می افتد که یا حلقه داخلی در جای مناسب قرار نگرفته و یا از روان کننده به اندازه کافی استفاده نشده باشد.

احتمال پاره شدن کاندوم در حین عمل جنسی چقدر است؟
مطالعات نشان داده است که کمتر از 1% احتمال پارگی وجود دارد و اگر این اتفاق افتاد باید کاندوم جدیدی جایگزین شود
منبع : بیتوته beytoote.com

کاندوم مردانه

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

خواب جهنم به همراه تعبیر این خواب

جک

 تعبیر خواب - جهنم
 کلیه معبران دیدن جهنم در خواب را بد دانسته اند و از عذاب و عقاب و بدی کردار و آینده ای نامیمون سخن گفته اند ولی جهنم را در خواب بدون مقدمه ذهنی و روحی نمی بینیم. موقعی جهنم را می بینیم که روحی ناآرام و مشوش و وجدانی اسیر و گرفتار دغدغه و تشویش داشته باشیم. با این وصف دیدن جهنم نمی تواند مبارک و میمون باشد. یک انسان با تقوی و نیکوکار هرگز صاحب وجدان نا آرام نمی شود و طبعا خواب جهنم نمی بیند و چون خواب جهنم دیدیم قبل از هر چیز باید بدانیم که ضمیر ناخود آگاه ما مشوش است و وجدانی زخم خورده داریم که ما ... 

را تحت فشار قرار داده است. پس اگر جهنم را در خواب ببینیم آینده ای آشفته داریم و چنانچه وارد جهنم شویم و بیرون نیائیم پایان زندگی ما نزدیک است. اگر بیننده خواب ببیند که وارد جهنم شد و از آتش نسوخت و آسیب ندید نشان آن است که گرفتار خذلان می شود و به تنگی و سختی می افتد ولی در پایان نجات می یابد. اگر دیگری را در جهنم ببینیم که در آتش می سوزد در واقع خودمان هستیم که می سوزیم و دیگران شاهد سوختن ما خواهند بود. اگر بیننده خواب ببند که در جهنم است و آنجا ناله می کند و فریاد می کشد موقعیتی دارد که مردم از زبانش در عذابند و از شنیدن سخنانش رنج می برند. به هر حال دیدن جهنم در خواب در هیچ وضع و شرایطی خوب نیست و چنانچه چنین خوابی دیدیم خوب است روی خود مطالعه کنیم و تا فرصت در دست هست تغییر راه بدهیم. 

جوک

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

عکس های باحال فوتبالیست های مطرح

کریستیانو رونالدو

عکس رونالدو در کنار مارسلو

نیمار,عکس نیمار

عکس مثلث بارسلونا نیمار در کنار مسی و سوارز

لیونل مسی

عکس مسی

  • محسن رمضانی