اس ام اس خنده دار و تفریحی

۳۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعدادی از تصاویر و عکس های جالب و دیدنی

عکس بی حجابی بازیگران

بی حجابی

نیمار,عکس نیمار

عکس نیمار بازیکن تیم ملی برزیل

کریستیانو رونالدو

تصویر رونالدو با ماشین زیباش

لیونل مسی

عکس زیبا و دیدنی از مسی

عکس بی حجابی بازیگران

بی حجابی بازیگران

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

جوک باحال و اس ام اس های خنده دار روز و جدید

جک

اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟
میگم: آره
میگه : عکسشـــــــــــــه؟
میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

یک بار به برادرم گفتم:
برو نگاه به نتیجه امتحاناتم بکن
اگه یک درس افتادم تو خونه در حضور پدر بگو (السلام علیکم)
و اگه دو تا درس بود بگو (السلام علیکم و رحمت الله)
اگه سه تا بود بگو (السلام علیکم ورحمت الله و برکاتو)
طوری که بابامون متوجه نشه.
برادرم که بر گشت گفت:
السلام علیکم و رحمت الله و برکاتو
ان الله و ملاءکتو یوصلون علی النبی
یا ایاالذین امنو سلو علیهم و سلمو تسلیما

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

دﯾﺸﺐ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺁﮊﺍﻧﺲ،ﻣﯿﮕﻪ: ﻣﺎﺷین ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ؟!
ﻣﯿﮕﻢ: ﻧﻪ، ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺐ ﻣﻬﺘﺎﺑﻪ ﺣﺒﯿﺒﻢ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍم!

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

رفتم اداره بابام
یارو میگه شما پسرشون هستید؟
گفتم: پ ن پ من دخترشونم از بس جگر مرغ خوردم صورتم موی زائد درآورده.
شانس آوردم اداره بابام بود و گرنه عمراً راهم می داد.

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟
یا بزنم لهت کنم…
کفاصط فقط یه بار دیگه رد میشم
خوب دقت کن….!!

جوک

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

بهبود یک رابطه جنسی با انجام برخی کارها

سلامت نیوز:اگر می خواهید در رابطه جنسی خود و همسرتان تغییراتی ایجاد کنید و به آن کیفیت ببخشید بد نیست اول از خودتان شروع کنید و در این زمینه تلاش بیشتری کنید
تحقیقات ثابت کرده است که دراز کشیدن کنار همسر بعد از انجام رابطه‌جنسی تاثیر شگرفی بر کیفیت زندگی جنسی‌تان خواهد داشت ولی کارهایی هم هست که می‌توانید قبل از رابطه انجام دهید تا به هم نزدیک‌تر شوید. ۷ کاری که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم نه تنها کمک می‌کند رابطه‌جنسی بهتری را تجربه کنید، بلکه رابطه‌تان را به طور کل قوی‌تر می‌کند.

رابطه جنسی

به همدیگر خیره شوید
دفعه بعدی که شهوت بین‌ شما و همسرتان زیاد شد، لحظه‌ای وقت بگذارید و عمیق به چشمان همدیگر نگاه کنید، انگار می‌خواهید به روح و عمیق وجود هم نگاه کنید. این کار تاثیر شگرفی بر رابطه‌تان می‌گذارد.لحظه‌ای وقت گذاشته، دستتان را روی قلب همسرتان گذاشته، او هم دستش را روی قلب شما بگذارد و به هم خیره نگاه کنید و ۱۰ نفس عمیق بکشید. اینکار رابطه جنسی را به تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش‌تر برایتان تبدیل خواهد کرد و باعث می‌شود به هم نزدیک‌تر شوید.


به چیزهای خوب فکر کنید
اگر خیره شدن به همدیگر چندان مورد پسندتان نیست، می‌توانید چشم‌هایتان را بسته، نفس عمیق بکشید و به زمانی فکر کنید که همه چیز بین شما و همسرتان در بهترین حالت ممکن بود. به زمانی که عشق بی قید و شرط، آرامش کامل، آزادی و لذت بین‌تان حکمفرما بود. ازآنجاکه مغز نمی‌تواند فرق بین واقعیت و خیال را تشخیص دهد، اگر خودتان را به خوبی در آن وضعیت تجسم کنید، همان حس فوق‌العاده را احساس خواهید کرد. مهمترین اندام جنسی شما مغزتان است. به همین دلیل، با این تصویرسازی‌ها و فکرهای خوب و مثبت، حس‌تان نسبت به همسرتان در طول رابطه جنسی بیشتر شده و پس از آن هم احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.


به تنهایی مدیتیشن کنید
۳۰ ثانیه وقت بگذارید تا ذهنتان را آرام کرده، خودتان را از مشغله‌های آن روز بیرون کشیده و به زمان حال بیاورید. خانم‌های به طور ذاتی می‌توانند چند کار را به صئرت همزمان انجام دهند و مدام برنامه‌ها و کارهای روزانه‌شان را در ذهنشان مرور می‌کنند. مدیتیشن به شما کمک می‌کند ذهنتان از چیزهایی جز رابطه‌جنسی که می‌خواهید با همسرتان داشته باشیر خالی شده و عمق رابطه‌تان در طول نزدیکی بیشتر شده و عملکرد بهتری هم داشته باشید.


به عکس‌های دونفره‌تان نگاه کنید
احتمالاً عکس‌های دونفره‌ای در اتاق خوابتان دارید. درست قبل از شروع رابطه جنسی، به این خاطرات عالی دونفره‌تان نگاه کنید. تحسین رابطه‌تان به این شکل، رابطه‌جنسی را به اتفاقی تحسین‌برانگیز بین‌تان تبدیل خواهد کرد. همچنین حس مثبتی که نسبت به همدیگر و رابطه‌تان دارید را هم تقویت می‌کند.


درمورد فانتزی‌ها و خواسته‌های جنسی‌تان با هم حرف بزنید
با تغییر نحوه حرف زدنتان درمورد رابطه جنسی می‌توانید به‌سادگی رابطه بین خودتان را مستحکم‌تر کنید. خیلی وقت‌ها زوج‌ها سعی می‌کنند وقت را تلف نکرده و سراغ کار اصلی بروند ولی وقتی با درمیان گذاشتن فانتزی‌های خصوصی‌تان درمورد رابطه جنسی – حتی اگر این کار باعث خجالتتان شود – بعد تازه‌ای به رابطه جنسی‌تان خواهید داد.


صحبت کردن درمورد این موضوعات صمیمیت بین شما را بیشتر کرده و اگر تصور کنیم که همسرتان بخشی از فانتزی‌های شما باشد، شنیدن این حرف‌ها حس اعتمادبه‌نفس هر دو شما را بالا خواهد برد. اعتمادبه‌نفس مستقیماً با جذابیت جنسی در ارتباط است، به همین دلیل حس شما نسبت به همدیگر هم تقویت خواهد شد.


پیش‌نوازی را طولانی‌تر کنید
از کندتر پیش رفتن جریان نترسید و زمان بیشتری را برای ماساژ دادن هم، عشق‌بازی و کشف بدن همدیگر صرف کند. شهوت جنسی خیلی سریع بالا می‌رود، به همین دلیل ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول دادن آن فشار جنسی زیادی ایجاد می‌کند. به مرور زمان رابطه‌جنسی بین زوج‌ها به عملی اتوماتیک تبدیل می‌شود ولی اگر بتوانید توجه و تلاش بیشتری صرف آن کنید، به اتفاقی صمیمانه‌تر بین‌تان تبدیل خواهد شد. این صمیمیت تفاوت بین رابطه جنسی و عشق‌بازی است و زوج‌هایی که رابطه‌جنسی بهتر و سالم‌تری دارند رابطه بهتر و مستحکم‌تری هم خواهند داشت.


در آغوش هم دراز بکشید
درست مثل بعد از اتمام رابطه! هرچه زمان بیشتری قبل از شهوانی‌تر شدن فضا در آغوش هم باشید، فایده بیشتری برای رابطه‌تان در طولانی‌مدت دارد. دلیل آن این است که بغل کردن اُکسی‌توسین در بدن ترشح می‌کند و این هورمون حس صمیمیت را با همسرتان تقویت می‌کند.
منبع: مردمان  mardoman.net

رابطه جنسی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

نبود عزمی برای عمل به قانون بودجه در بخش یارانه ها

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت تاکنون عزمی برای اجرای قانون بودجه 95 کل کشور در بخش یارانه‌ها نداشته است.

یارانه

علی اکبر کریمی در گفت و گو با ایسنا معتقد است: در حالیکه به شدت منابع عمومی دولت تحت تاثیر یارانه‌ها است دولت اقدامی جهت عمل به قانون نکرده است.

وی افزود: قانون بودجه 95 برای جبران برخی کسری‌های بودجه‌ای به صراحت حذف برخی دهک را از دریافت یارانه مطرح کرده اما به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و ملاحظات سیاسی موجود اقدامی دراین حوزه صورت نگیرد.

نماینده مردم اراک  در مجلس تصریح کرد: دولت تاکنون با گذشت حدود 7 ماه از آغاز سال، اعتبارات عمرانی خوبی ندارد و دولت با محدودیت‌های جدی‌ای دراین بخش مواجه است، لذا حذف یارانه‌ی برخی دهک‌ها می‌تواند برخی از مشکلات دولت در بخش بودجه جاری را کم کرد تا با فراق بال بیشتری بتواند به بخش عمرانی برسد. در غیر این صورت نمی‌توانیم به آینده پروژه‌های عمرانی امیدوار باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت عدم تمکین دولت از قانون بودجه، مجلس با استفاده از ابزار نظارتی خود اقداماتی را صورت خواهد داد مگر آنکه دولت توجیهی برای این موضوع داشته باشد.

یارانه

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

حاملگی مدیریت نشده و افزایش خطر ایدز

سلامت نیوز:6202 ایرانی تاکنون در اثر ابتلا به ویروس HIV جان خود را از دست داده‌اند و بیشترین میزان کشته‌ها مربوط به مرضی مهلک بوده که HIV عامل بروز آن است و درمان مشخصی ندارد: ایدز. آمار جدید منتشره از مبتلایان به ایدز نشان می‌دهد که ابتلا از طریق رابطه جنسی، نسبت به سال‌های اولیه شیوع بیماری رشد نگران‌کننده‌یی داشته و کم مانده تا عامل اول ابتلا به ایدز شود. یکی از راهکارهای جلوگیری از شیوع ایدز از طریق رابطه جنسی، استفاده از کاندوم است که کاربردی هم در جلوگیری از حاملگی ناخواسته دارد. اما از آنجا که کشور سیاست‌های افزایش جمعیت را پیش گرفته و با توجه به کاربرد دوم این وسیله پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی، استفاده از آن شدیدا کاهش یافته و پیشگیری از ایدز دشوارتر شده است.

کاندوم زنانه


به گزارش سلامت نیوز، روزنامه «تعادل» در گفت‌وگو با رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت و رییس مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی این مساله را بررسی می‌کند.

03هزار نفر مبتلا به ایدز هستند

نام ترسناکی دارد: ایدز. اما سابقه و عملکردش از اسمش ترسناک‌تر است. این بیماری که از طریق ابتلا انسان به ویروس HIV بروز پیدا می‌کند، سبب ضعف سیستم ایمنی بدن شده و میزبانش را به کشتن می‌دهد. نکته هراسناک این است که ایدز درمان ندارد و تنها به کمک داروهای گران‌قیمت، قابل کنترل است. نخستین بیمار ایرانی، کودکی 5ساله بود که در سال 1366، به خاطر استفاده از فرآورده‌های خونی ناسالم خریداری شده از فرانسه به ایدز آلوده شد. از آن سال تاکنون، نزدیک به 30هزار نفر به ویروس HIV آلوده شده که از این میان 6990 نفر ایدز گرفته و 6202 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

موج اول ابتلا به ایدز که با فرآورده‌های خونی آلوده آغاز شد، به زودی جای خود را به موج دومی داد که از طریق سرنگ‌های آلوده که بین معتادان به صورت اشتراکی استفاده می‌شد، شیوع یافت. اما شواهد حاکی از آن است که این راه ابتلا، به زودی جایگاه نخست را در تعداد قربانیان از دست خواهد داد. موج سومی در راه است که همه از آن ابراز نگرانی می‌کنند: ابتلا از طریق رابطه جنسی.

فرد مبتلا به ایدز، می‌تواند از طریق رابطه جنسی، دیگران را به این بیماری آلوده کند. به نقل از وب‌دا، آمار جدید منتشره نشان می‌دهد که در سال 93، رابطه جنسی ناسالم دلیل 37.3درصد ابتلا به ایدز در کشور بوده است. هرچند این عامل، هنوز علت دوم ابتلا به ایدز است، اما با توجه به رشد نگران‌کننده 23درصدی که سریع محسوب می‌شود، به‌زودی جای ابتلا از طریق تزریق با سرنگ آلوده را خواهد گرفت.

روابط جنسی خارج از چارچوب

کاندوم در جلوگیری از حاملگی ناخواسته استفاده می‌شود. اما کاربرد مهم دیگر این وسیله، پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی است که ایدز هم یکی از آنها محسوب می‌شود. حال با توجه به سیاست‌های افزایش جمعیت کشور، استفاده از این وسیله کاهش یافته و حتی در برخی موارد دسترسی به آن محدود شده است. عباس صداقت، رییس اداره کنترل ایدز و بیماری‌های مقاربتی وزارت بهداشت، محدود شدن دسترسی به کاندوم در برخی مراکز توزیع را تایید می‌کند، اما می‌گوید که این وسیله به طور رایگان در اختیار افراد با رفتار پرخطر قرار می‌گیرد. به گفته صداقت، 3سناریو برای شیوع ایدز از طریق رابطه جنسی وجود دارد. نخستین آنها شیوع به خاطر برقراری رابطه جنسی بین افراد معتادی که از طریق سوزن آلوده مبتلا شده‌اند و همسرانشان است. این مساله همسران افراد معتاد را در معرض خطر ابتلا به ایدز قرار می‌دهد. دومی ابتلا از طریق رفتارهای جنسی پرخطر است که افراد بعد از مصرف مواد مخدر جدید و روانگردان‌ها از خود بروز می‌دهند. اما سناریو سوم برقراری روابط‌جنسی خارج از چارچوب ازدواج است که خطر شیوع بین افرادی که مواد مخدر تزریقی یا روانگردان استفاده نمی‌کنند را افزایش می‌دهد.

حاملگی مدیریت نشده و افزایش خطر ایدز

رییس اداره کنترل ایدز همچنین خطر دیگری را افشا می‌کند: افزایش میزان انتقال ایدز از مادر به فرزند. یک‌سوم مبتلایان به ایدز را زنان تشکیل می‌دهد و با توجه به تغییر الگوی ابتلا به ایدز، این تعداد در حال افزایش است. صداقت می‌گوید که بارداری‌های مدیریت نشده در زنان مبتلا، 40 تا 50درصد خطر ابتلا نوزادان به ایدز را افزایش می‌دهد. البته او به این مساله اشاره می‌کند که امکان جلوگیری از انتقال بیماری به نوزادان در کشور وجود دارد و خدمات تشخیصی و درمانی در این مورد کاملا رایگان است. لذا به زوج‌هایی که رفتار پرخطر جنسی داشته‌اند، توصیه می‌کند که به مراکز مرتبط مراجعه کنند.

صداقت می‌گوید که پیشگیری از HIV آسان است؛ باید از رفتارهای پرخطر جنسی اجتناب کرد. البته استفاده از کاندوم هم کارساز است، به شرط آنکه در دسترس باشد. رییس اداره کنترل ایدز می‌پذیرد که ممکن است در مراکز عمومی، توزیع کاندوم محدود شده باشد، اما با توجه به کاربرد دوگانه این وسیله و با توجه به مصرفش در جلوگیری از ابتلا به HIV، در مراکز گذری وزارت بهداشت به رایگان توزیع می‌شود.

پیشگیری، محدود به افراد خاص

مراکز گذری، مراکزی هستند که با هدف کاهش آسیب‌های اعتیاد تشکیل شده و به خدمات‌دهی به معتادان و خانواده‌هایشان، زنان با رفتار پرخطر جنسی و کودکان کار مشغولند. این مراکز که تعدادشان در کشور 140عدد است، در مناطقی که پرخطر تلقی می‌شوند، تاسیس شده‌اند.

«تعادل» برای آشنایی بیشتر با این مراکز، با رییس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور تماس گرفت.

مجید رضا‌زاده گفت که این مراکز، در راستای برنامه‌های استراتژیک 5ساله پیشگیری از ایدز تاسیس شده‌اند که نوعی همکاری بین سازمان‌ها و نهادهای مختلف مرتبط با سلامت محسوب می‌شود. در این مراکز سرنگ، پنبه الکلی و کاندوم به رایگان توزیع می‌شود و جامعه هدفشان، افرادی هستند که در معرض خطر ابتلا به ایدز قرار دارند.

وی محدود شدن دسترسی به کاندوم را تکذیب می‌کند و می‌گوید: این وسیله در داروخانه‌ها برای آنها که قصد خریدش را دارند، فراهم است. کاندوم همچنین به‌طور رایگان در اختیار افرادی که رفتار پرخطر دارند، قرار گرفته می‌شود و دولت برای رایگان شدن سرنگ ، پنبه الکلی و کاندوم در سال 9 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

رضازاده در پاسخ به این سوال که درمان بیماران ایدز چه هزینه‌ای دارد، گفت: درمان ایدز برای بیماران هزینه‌ای ندارد و تمام هزینه آن به عهده دولت است. ضمن آنکه آزمایش ایدز نیز در مراکز گذری به صورت رایگان ارایه می‌شود.


کاهش استفاده از وسایل پیشگیری در مناطق پر خطر

وسایل پیشگیری میان افرادی که در نظر وزارت بهداشت در خطر قرار دارند، به رایگان توزیع می‌شود. اما آیا این مساله برای جلوگیری از ایدز کفایت می‌کند؟ همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، تنها معتادان و خانواده‌هایشان در معرض ابتلا به بیماری ایدز از طریق روابط جنسی نیستند و تمام کسانی که رابطه جنسی خارج از چارچوب خانواده دارند، در خطر محسوب می‌شوند. بنابراین استفاده عمومی از کاندوم به عنوان وسیله پیشگیری، یک ضرورت کتمان ناپذیر است. اما یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود، گفت که بعد از اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت، استفاده از این محصول در مناطق جنوبی شهر تهران که اتفاقا بسیاری از مناطق پرخطر نیز در آن واقع شده‌اند، به طرز چشمگیری کاهش داشته است.

او می‌گوید: هرچند عرضه این محصول در داروخانه‌ها مانند سابق ادامه دارد، اما خرید آن، خصوصا در مناطق جنوبی تهران کاهش یافته است. همچنین کاندوم تولید داخل که از قیمت پایین‌تری برخوردار است و اقشار کم‌درآمد توانایی خرید آن را دارند، به ندرت در بازار یافت می‌شود. از طرف دیگر، شنیده‌ها حاکی از آن است که توزیع رایگان کاندوم به زوج‌ها توسط وزارت بهداشت متوقف شده است و این وسیله تنها در مراکز گذری و برای افراد در معرض خطر به صورت رایگان توزیع می‌شود. موج سوم ایدز در راه است و روابط جنسی ناسالم، عامل اصلی آن. اما هنوز هیچ مسوولی در کشور حاضر نیست شیوع و وقوع این نوع روابط در کشور را به صراحت بپذیرد. صحبت از روابط جنسی خارج از ازدواج تابویی است که کسی حاضر به شکستنش نیست و گویا نظام سلامت هم یکی از قربانیان این تابو محسوب می‌شود.

در کنار این مساله، تبلیغات برای کاهش استفاده از محصولاتی مانند کاندوم و محدود شدن دسترسی به این محصولات، به تبعات منفی روابط جنسی ناسالم می‌افزاید. باید دید که آیا مسوولان حاضرند به بهای شکستن تابو‌ها، سلامت کشور را تضمین کنند یا باید منتظر فجایعی از قبیل افزایش شیوع بیماری ایدز بود.
منبع:روزنامه تعادل

کاندوم مردانه

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

جلوگیری از خودکشی یک دختر  روی پل سفید اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از جلوگیری از اقدام به خودکشی یک دختر جوان روی پل سفید خبرداد.

دختر

به گزارش ایسنا (نمایندگی خوزستان)، مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 20:41 روز گذشته در تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی اهواز اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نردهای محافظ پل هلالی (پل سفید) عبور کرده است.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی سریعا با اعزام تیم‌های امداد و نجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان  در محل حاضر شدند و یکی از ماموران با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف کرده و از خطر سقوط دور کند. پس از دور کردن این خانم که حدودا 20 سال داشت، وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس  قرار دادند.

حق‌شناس ادامه داد: در این عملیات 6 مامور آتش‌نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک تیم امداد آبی شرکت  داشتند.

وی با قدردانی از تماس بموقع شهروندان گفت: اطلاع‌رسانی بموقع شهروندان عامل موثری در حضور در محل حادثه و واکنش موثر عوامل اجرایی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی است و سهم بسزایی در کاهش خسارات احتمالی دارد.

زن ایرانی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

شعر خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت

شعر

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت

به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود

زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

به یک کرشمه که نرگس به خودفروشی کرد

فریب چشم تو صد فتنه در جهان انداخت

شراب خورده و خوی کرده می‌روی به چمن

که آب روی تو آتش در ارغوان انداخت

به بزمگاه چمن دوش مست بگذشتم

چو از دهان توام غنچه در گمان انداخت

بنفشه طره مفتول خود گره می‌زد

صبا حکایت زلف تو در میان انداخت

ز شرم آن که به روی تو نسبتش کردم

سمن به دست صبا خاک در دهان انداخت

من از ورع می و مطرب ندیدمی زین پیش

هوای مغبچگانم در این و آن انداخت

کنون به آب می لعل خرقه می‌شویم

نصیبه ازل از خود نمی‌توان انداخت

مگر گشایش حافظ در این خرابی بود

که بخشش ازلش در می مغان انداخت

جهان به کام من اکنون شود که دور زمان

مرا به بندگی خواجه جهان انداخت

خواجه حافظ شیرازی

شعر

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

کشتن یک دختر نوجوان برای فرار از جن

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اهل اوکلاهاما روز شنبه با فشار دادن یک صلیب داخل گلوی دخترش که خیال می‌کرد جن زده شده است جان دختر بیچاره را گرفت.

جن

به گزارش نیوز 9، خوآنیتا گومز 50 ساله بعد از اینکه توسط پلیس بازداشت و به اداره پلیس اوکلاهاما برده شد، به اینکه یک صلیب به همراه یک مدال با نشان مقدس را در گلوی دخترش فرو کرده است، اعتراف کرد.

گزارش پلیس نشان می‌دهد که جنازه جنوا گومز 33 ساله در حالتی پیدا شد که یک صلیب بزرگ روی سینه او بود و به سر او ضربه وارد شده و روی دستان مادر هم جاهای کبودی و چنگ‌های دختر دیده می‌شد.

مادر در اعتراف خود گفته است: من این کار را انجام دادم چون شیطان در روح دخترم نفوذ کرده بود.

گفتنی است،گومز به جرم قتل متهم شده است و بدون قید و شرط در زندان خواهد ماند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

عکس جن

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

صحبت های گواردیولا بع از دربی منچستر

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش منچسترسیتی موفق شد در اولدترافورد با نتیجه 1-2 حریف دیرینه خود را مغلوب کند.

ورزش3

گواردیولا گفت: "نیمه اول بازی بسیاری خوبی ارائه دادیم اما گل زیبای زلاتان در لحظات پایانی اختلاف را کمتر کرد. در نیمه دوم، ما می دانستیم که آنها پوگبا و فلینی را جلوتر می آورند و این اتفاق باعث قدرتمندتر شدن آنها در فاز هجومی خواهد شد. نیمه دوم، فضای بازی بسیار باز شد و ما ضد حملات زیادی را روی دروازه حریف ترتیب دادیم. زمانی که شما بارها در موقعیت های 3 به 3، 4 به 4 یا 5 به 5 قرار می گیرید باید از آن استفاده کنید زیرا ممکن است در دقایق پایانی  اتفاقی رخ دهد.

از نمایش تیمم راضی هستم. تملک توپ ما قابل قبول بود و زمانی که توپ را از دست می دادیم، به سرعت آن را دوباره مال خود می کردیم. شما نمی توانید به اولدترافورد آمده و تماما مالک توپ باشید. این اتفاق غیر ممکن است".

به نظر می رسید براوو روی تک گل زلاتان مقصر اصلی بوده است اما گواردیولا اذعان داشت عملکرد براوو یکی از بهترین عملکردهای او در سالهای اخیر بوده است.

پپ گواردیولا گفت: "عملکرد براوو، یکی از بهترین نمایش هایی بود که در من سالهای اخیر دیده ام و کاملا از او راضی هستم".

ورزش 3

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

داستان جالب دعای کشتی شکستگان

یک کشتی در یک سفر دریایی در میان طوفان در دریا شکست و غرق شد و تنها دو مرد توانستند نجات یابند و شنا کنان خود را به جزیره کوچکی برسانند.دو نجات یافته هیچ چاره ای به جز دعا کردن و کمک خواستن از خدا نداشتند.چون هر کدامشان ادعا می کردند که به خدا نزدیک ترند و خدا دعایشان را زودتر استجاب می کند، تصمیم گرفتند که جزیره را به 2 قسمت تقسیم کنند و هر کدام در قسمت متعلق به خودش دست به دعا بر دارد تا ببینند کدام زود تر به خواسته هایش می رسد.

داستان

نخستین چیزی که هردو از خدا خواستند غذا بود. صبح روز بعد مرد اول میوه ای را بالای درختی در قسمت خودش دید و با آن گرسنگی اش را بر طرفکرد.اما سرزمین مرد دوم هنوز خالی از هر گیاه و نعمتی بود.اهفته بعد دو جزیره نشین احساس تنهایی کردند.مرد اول دست به دعابرداشت و از خدا طلب همسر کرد. روز بعد کشتی دیگری شکست و غرقشد و تنها نجات یافته آن یک زن بود که به طرف بخشی که مرد اول قرارداشت شنا کرد. در سمت دیگر مرد دوم هنوز هیچ همراه و همدمی نداشت.بزودی مرد اول از خداوند طلب خانه، لباس و غذا بیشتری نمود. در روز بعدمثل اینکه جادو شده باشه همه چیزهایی که خواسته بود به او داده شد. اما مرد دوم هنوز هیچ چیز نداشت.سرانجام مرد اول از خدا طلب یک کشتی نمود تا او و همسرش آن جزیره را ترک کنند. صبح روز بعد آن مرد، یک کشتی که در قسمت او و در کناره جزیره لنگر  انداخته بود پیدا کرد. مرد با همسرش سوار کشتی شد و تصمیم گرفت جزیره را با مرد دوم که تنها ساکن آن جزیره دور افتاده بود ترک کند.با خودش فکر می کرد که دیگری  شایسته دریافت نعمتهای الهی نیست چرا که هیچ کدام از درخواستهای او از طرف پروردگار پاسخ داده نشده بود.هنگامی که کشتی آماده ترک جزیره بود مرد اول ندایی از آسمان شنید :"چرا همراه خود را در جزیره ترک می کنی؟"مرد اول پاسخ داد:"  نعمتها تنها برای خودم است چون که من تنها کسی بودم که برای آنها دعا و طلب کردم ، دعا های او مستجاب نشد و سزاوار هیچ کدام نیست "آن صدا سرزنش کنان ادامه داد :
"تو اشتباه می کنی او تنها کسی بود که من دعاهایش را مستجاب کردم وگرنه تو هیچکدام از نعمتهای مرا دریافت نمی کردی"مرد پرسید:" به من بگو که او چه دعایی کرده که من باید بدهکارش باشم؟ ""او دعا کرد که همه دعاهای تو مستجاب شود .

داستان

  • محسن رمضانی