اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

اس ام اس عاشقانه با موضوع خدا

اس ام اس عاشقانه با موضوع خدا

الهــی
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی

اس ام اس

حمد می گوییم خدای مهربان  / خالق و سازنده این مکان
آفریده این زمین و آسمان  / کائنات و جمــله موجود آن

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

الهی اگر چه درویشم ولی داراتر از من کیست که تو دارایی منی

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

دلم ﻣــی ﺧــﻮاﻫـﺪ ﺁﺭاﻡ ﺻـِﺪﺍﻳﺖ ﮐـنـﻢ:
ﺍﻟﻠّﻬُﻤـَّ ﯾـﺎ ﺷـﺎﻫـِﺪَ ﮐُـﻞِّ ﻧـَﺠْـﻮﻯ

ﻭ ﺑـِـﮕـﻮﯾﻢ ﺗــﻮ ﺧــﻮﺩ ﺁﺭاﻣـﺸــی
ﻭ ﻣـﻦ ﺧـﻮﺩ ﺧـﻮﺩ ﺑــﯿـﻘَـﺮاﺭ

ﺧﺪﺍیـﺎ

خـﺮﺍﺑﺖ ﻣﯽ ﺷـﻮﻡ
ﻣﺮﺍ ﻫﺮ ﮔـﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ بساز
ﺍِﻟﻬﯽ ﻭَ ﺭَﺑـّﯽ ﻣَﻦْ ﻟـﯽ ﻏَﯿْﺮُﮐـ

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

آرامش چیست؟
نگاه به گذشته و شکر خدا
نـگاه به آینده و اعتماد به خدا
نـگاه به اطراف و جستجوی خدا
نـگاه به درون و دیدن خدا لحظه تان سرشار از بوی خــدا

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

هیچگاه دلت را به روزگار مسپار که دریایی از نامیدی هست
دلــت را به خدا بسپار که دریایی از امید است

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

خوشا آن بنده با عهد و پیوند / که دارد بازگشتی با خداوند
به کام خویش اگر چندی رود راه / چو باز آید نیاز آرد به درگـاه

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

خـدایا دریاب این بنده ات را
بنده ای کہ تو خنده هاش گفت :
خـدایا شکرت
و تو گریہ هاش گفت :
خـــدا بــــزرگه
و وقتی ادمـات دلشو شکستن گفت :
مـنم خدایی دارم

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

خدا … تنها تنهاییست
که هیــچ تنهایی را تنها نمیگذارد

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

خدایا
من چیزی نمی بینم، آینده پنهان است
ولی آسوده ام
چون تو را می بینم و تو همه چیز را

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

غرق گناهــم به که روی آورم / نامه سیاهم به که روی آورم
از غم و غصه شده ام زیر و رو / غیر خدایم به که روی آورم

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم
خوشتر از یاد خداوند ثمری نیست

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

خدایا من ایمان دارم
ایمان دارم به اینکه هر که دلش هوایی تو شود
تو هوایش را داریـــــــ

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

پــــروردگار مـــــن
حـــس وجـــودت در کــــنارم قلــــبم را به حدی رســــاند که “بی قــــــــراری” در آن معنایی نـدارد

♥♥♥  خدا  ♥♥♥

من گرچـــه سیه روی و بدم یا الله
از درگه خود مکن ردم یا الله
گفتم که من و این همه عصیان چه کنم؟
گفتی که بیا من آمدم یا الله

اس ام اس عاشقانه با موضوع خدا

  • ۹۴/۰۶/۱۵
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی