اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

جوک و اس ام اس خنده دار ۲۰۱۵

جوک و اس ام اس خنده دار 2015

مورد داشتیم طرف تو خونشون چای وشربتو توی لیوان ی بار مصرف میخورده
تاحس کنه نذریه بیشتر به دلش بچسبه
نامردین اگه فک کنین خودم بودم.

اس ام اس خنده دار
jokes

یه پسر: عزیزم ماشینم رو فروختم
یه دختر: از اولشم مى دونستم دوسم نداری،باى
پسره: اخه خواستم بگم یه بهترش رو گرفتم
دختره: نفــــــــــــــــس من کیه؟

اس ام اس خنده دار
jokes

یه شب کل خونواده دور هم جمع شده بودیم داشتیم تلویزیون میدیدیم
که یهو یه بچه رو نشون داد که پستونک دهنش بود، بابام یهو زد زیر خنده! گفتم چرا میخندى؟
گفت یاد بچگیات افتادم، هر وقت گریه مى کردى، شست پامو مى کردم تو حلقت
چون شور بود خوشت میومد ، ساکت میشدى

اس ام اس خنده دار
jokes

ما از اون پیرمرد، پیرزنای بی آزاری میشیم که
حوصله ی کسی رو سر نمیبریم ! یه لپ تاپ + اینترنت بهمون بدن همه چی حله

اس ام اس خنده دار
jokes

پسره تو صف نونوایی از دختره پرسیده چند نفر جلوی شما هستند؟
دختره گفته:
دو تا خواهر بزرگتر از خودم هستند
ولی من برای ازدواج مشکلی ندارم، ما اصلا از این رسمها نداریم

اس ام اس خنده دار
jokes

مورد داشتیم دختره داشته تو مجله جوک میخونده
دستشو فشار داده رو جک که کپی کنه
میگن از شدت خنده
مجله پاره شده

اس ام اس خنده دار
jokes

یه ﺑﺎﺭﻡ که ﺑﺎﺑاﻡ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻓﺖ کولرﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﻛﻨﻪ ﺑﺮﻕ ﺭﻓﺖ

اس ام اس خنده دار
jokes

از یارو میپرسن : تو از زنت میترسی؟
میگه:چرا باید بترسم؟
لباسارو شستم
اتومو کردم
غذامو پختم
ظرفامو شستم
شیشه ها رو تمیز کردم
زیر بچه رو هم عوض کردم
اونی که کاراش مونده باید بترسه

اس ام اس خنده دار
jokes

دقت کردین یه وقتایی میری زیربارون دهنتو مث کروکدیل باز میکنی که یه قطره بارون بره تودهنت،نمیره
حالا داری بایکی صحبت میکنی،یه تف کوچولو ازدهنش میاد بیرون صاف میره تو لوزوالمعدت

اس ام اس خنده دار
jokes

غلط کردم غلط

.
.
.
.

من هنگامی که ۵ تا برنامه رو هم زمان تو کامپیوتر باز کردم

اس ام اس خنده دار
jokes

دیشب به مامانم میگم یه دختری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟؟
میگه بیخیالش شو
میگم چرا ؟
میگه چون کسی ک تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره
خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم

اس ام اس خنده دار
jokes

یه شب کل خونواده دور هم جمع شده بودیم داشتیم تلویزیون میدیدیم
که یهو یه بچه رو نشون داد که پستونک دهنش بود، بابام یهو زد زیر خنده! گفتم چرا میخندى؟
گفت یاد بچگیات افتادم، هر وقت گریه مى کردى، شست پامو مى کردم تو حلقت
چون شور بود خوشت میومد ، ساکت میشدى

اس ام اس خنده دار
jokes

ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺖ ، ﺗﻮﻗﻠﺒــــــﻢ
.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﻡ ﻫﺴﺖ ﺗﻮﻓﮑﺮﻡ …
یکی ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻡ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻧﻪ
ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮﻡ ﺗﻮ ﻓﺎﻣﯿﻠﻦ …
ﺍﺻﻦ ﻳﻪ ﻭﺿﻌﻲ ﺷﺪﻩ …
دانشگاه که دیگه , اووووف !

اس ام اس خنده دار
jokes

حتی اگه من خونه نباشم و کنترل TV گم بشه
مامانم زنگ میزنه بهم میگه پاشو ببین کنترل زیرت نیست ؟
یعنی کلا حس لامسه منو میبره زیر سوِال

اس ام اس خنده دار
jokes

دختره میره کله پزی، فروشنده میگه: چشم بذارم؟
دختره میگه : آخه من تو این یه ذره مغازه کجا قایم شم؟
فروشنده تشنج کرده یه پا و یه دستش فلج شده
کله گوسفنده هم زنده شد و فرار کرد

جوک و اس ام اس خنده دار ۲۰۱۵

  • ۹۴/۰۶/۱۴
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی