اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

باطل شدن مجوز نانوایی های یارانه ای غیرفعال

در ادامه خبرهای مربوط به یارانه این بار اخباری از باطل شدن مجوز نانوایی های یارانه ای غیرفعال منتشر شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صدور مجوز فعالیت برای متقاضیان نانوایی های یارانه ای ممنوع است و فقط در صورت نیاز مناطق توسعه شهری و روستایی غیر برخوردار و بررسی کارشناسی اتحادیه تائید کمیسیون نظارت مرکز استان و با اولویت جابجایی مجوزهای نانوایی یارانه ای در مناطق دارای مجوز صدور مجوز بلامانع می باشد.

به گزارش ایسنا (نمایندگی سیستان و بلوچستان)، نادر میرشکار در جلسه کمیته نظارت بر تشکلهای صنفی مرکز استان افزود: اتحادیه صنف خبازان موظف است برای دارندگان پروانه کسب نانوایی که قصد واگذاری و یا تغییر نام صاحب پروانه کسب را دارند برابر قانون نظام صنفی و رعایت ضوابط آئین نامه اجرایی ماده 12 این قانون پروانه کسب قدیم را باطل و پروانه جدید صادر کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: تعداد 53 واحد صنفی خبازی فاقد فعالیت صنفی شناسایی شده و اخطارهای لازم نیز به آنان داده شده است وطی این جلسه و رای اعضاء و برابر  تبصره 5 ماده 12 قانون نظام صنفی و بازرسی بازرسان کمیسیون نظارت مرکز استان و اتحادیه خبازان در صورتی که این واحدها فعالیت نداشته باشند پروانه آنها باطل خواهد شد. .

میرشکار افزود: در صورتی که نیاز به احداث و یا جابجایی نانوایی های یارانه ای با توجه به نیاز مناطق توسعه شهری و روستایی غیر برخوردار باشد پس از بررسی اتحادیه صنف مربوطه و ارایه گزارش به کمیسیون نظارت و تایید این کمیسیون، اولویت با واحدهای خبازی یارانه ای می باشد که مجوز فعالیت دارند.

یارانه

  • ۹۵/۰۸/۰۷
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی