اس ام اس خنده دار و تفریحی

۲۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بستنی با تمشک + اموزش درست کردن این بستنی

بستنی

مواد لازم:

شیر: سه لیتر

تخم‌مرغ: سه عدد

پودر قند: 400 گرم

وانیل: یک قاشق چای‌خوری

تمشک و مربای تمشک‌: به میزان لازم

طرز تهیه:

ابتدا شیر را بجوشانید و به آن وانیل اضافه کنید. سپس زرده‌های تخم‌مرغ را با پودر قند بزنید تا رنگ آن سفید شود. سپس شیر نیم گرم را کم‌کم در آن ریخته و مخلوط کنید. سپس آن را روی شعله ملایم به هم بزنید، پیش از اینکه جوش بیاید بردارید، اما بهتر است شیر و تخم‌مرغ را میان ظرف آبجوش بگذارید، توجه داشته باشید که نباید مایع غلیظ شود و باید آن را از روی شعله بردارید، وقتی سرد که شد در ظرف‌های مخصوص بستنی بریزید و بگذارید در فریزر خودش را بگیرد. پس از اینکه بستنی حاضر شد، آن را داخل ظرف‌های مخصوص بستنی سرو کنید و سپس مانند تصویر با چند قاشق مربای تمشک و خود تمشک تزئین کنید.

بستنی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

پیامک و جوک های آخر خنده پاییزه

جوک


از عجایب زنها :
وقتی عصبانی میشه به مدت ۶ ساعت با سرعت نور حرف میزنه !
آخر سر پاشو میندازه رو اون یکی پاشو میگه :
دهنمو باز نکن ، بزار ساکت بمونم بهتره !

+++++++++++++++++++++++++++++++++

بــــه بعضـــیابایـــدگفت:

درستـــه مـــاگفتیـــــم کــــوچیکتیـــم اماقرارنشــــدتوفکـــر کنے

گنده ای کوچـــولــوے مــن..
زن باس از اقاشون حرف شِنَوی داشته باشه . . .
تا گفت برو بمیر
بگه:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چشــــــــم
حاضر شو بریم ، من بدون آقام جایی نمیرم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

♥》متـاسـفــانـــه…
♥》بـعـضـی هـا دچـار بـیـمــاریــه لاشـیـتـیـسـمن
♥》کـه ایـن بـیـمـاری بـه دلـیـل کـمـبـود ویـتـامین مــرام
بـوجـود مـی آیـد

+++++++++++++++++++++++++++++++++

منم چشام سگ داره•••^_^
.
ولی سگش خسته است°°°:’|
. میفهمی•°•°• خسته•••:|
.
حال نداره پاچتو
بگیره°°°;)

+++++++++++++++++++++++++++++++++

تو امتحان معلم یه سوالایی داده بود که تو عمرم ندیده بودم !!!
در عوض منم یه جوابایی دادم که اون تو عمرش ندیده بود

+++++++++++++++++++++++++++++++++

مشکل حقوق بشر اینه که فقط مدافع داره!
اگه دوتا مهاجم میخرید؛هیچکس جرأت نمیکرد بهش چپ نگاه کنه !!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

ﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﺎ « ﻣﻐﺰ» ﻧﺒﺎﺷﯿﻢﻫﺎ، ﻧﻪ. ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺧﺴﺘﻪﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﯽ
ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ « ﻓﺮﺍﺭ » ﮐﻨﯿﻢ .
ﺑﺎﺯ ﺍﻗﻠﻦ «ﻗِﻞ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻣﻐﺰﻫﺎ » ﺑﻮﺩ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ ﻣﯽﮐﺮﺩﯾﻢ…!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

مردمی هستیم بسیار متمدن و روشن که همگی

بطور جدی طرفدار آزادی بیان و آزادی عقیده هستیم
اما بشرطی که این بیان – بیان ِ ما و این عقیده عقیده ی ما باشد نه بغل دستی !!!!!
چون بغل دستیمون هیچی حالیش نیست !!!!! و اصلن گول خورده !!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

ﺍِﻧﻘــــــــﺪ ﻭﺍﺳـــﻪ ﻃـــــﺮﻓﺖ
ﺧـــــﺎﻁﺭﻩ ﺧـــــﻮب
ﺑﺴـــــﺎﺯ
ﮐﻪ ﺩﻫﻨــــــﺶ
ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﺷـــــــــــﻪ ﺑﺨــــﻮﺍﺩ
ﻓـــــــﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﮐﻨــﻪ !!

جک

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

بستنی با ژله کاکائو به همراه روش درست کردنش

بستنی

مواد لازم (برای ۲ نفر):

بستنی سنتی .................. به مقدار لازم

شیر..................  ۱ و نیم لیوان

آب طالبی .................. ۱ لیوان

شیرکاکائو.................. ۱ لیوان

آب هویج.................. ۱ لیوان

شاتوت .................. به مقدار لازم

کاکائو .................. ۱ قاشق مرباخوری

پودر ژلاتین .................. ۱ قاشق مرباخوری
طرز تهیه:

یک قاشق مرباخوری پودر ژلاتین را با دو قاشق غذاخوری آب جوش مخلوط کرده و به صورت بن‌ماری آن‌را خوب حل می‌کنیم. یک لیوان شیر را با یک قاشق مرباخوری کاکائو و یک قاشق غذاخوری شکر مخلوط کرده و روی حرارت قرار می‌دهیم تا کاکائو و شیر حل شود سپس ژلاتین حل شده را داخل آن می‌ریزیم و هم می‌زنیم و از روی حرارت برمی‌داریم.

در دو ظرف بستنی‌خوری از این مخلوط ریخته و کمی بعد از سرد شدن در یخچال قرار می‌دهیم تا خودش را بگیرد. موقع سرو کردن روی این ژله، بستنی می‌گذاریم و سرو می‌کنیم.

به جای ژله کاکائو از ژله‌های آماده بازار هم می‌توانیم استفاده کنیم و یا به جای پودر ژلاتین از پودر نشاسته استفاده کنیم. مقدار پودر نشاسته دو قاشق غذاخوری برای یک لیوان شیر است و آن‌را مثل فرنی آماده می‌کنیم و در یخچال قرار می‌دهیم بعد از سرد شدن با بستنی سرو می‌کنیم.

بستنی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

اس ام اس های خنده دار و جوکای باحال

جوک

 ای بابا دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم

پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد؟

هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم

.

.

.

بدبختی یعنی اینکه بابات بهت بگه زودتر بخواب فردا صبح باید پاشی بری نون بگیری

و خوشبختی یعنی مادرت بیاد بگه نمیخواد ، تو فریزر نون داریم !

.

.

.

هموطن عزیز !

در آیین نامه‌ی راهنمایی و رانندگی ، بخش حق تقدم

اشاره ای به قیمت خودروی شما نشده است !

.

.

.

خانومه تلفن زده به بابام

که ما یه دستگاهی میفروشیم که قیمت قبض برق رو تا ۳۰% کاهش میده

بابام بهش گفت:

ممنون پسرم کنتور رو دستکاری کرده قبضمون ۱۰۰% کاهش داشته

اگه خواستید نصف قیمت واسه شما حساب میکنیم !

.

.

.

یکی از اتفاقای مسخره اینه که یکی رو مثلا توی نمایشگاه ببینی

و با هم سلام علیک کنید و جدا بشید ؛ بعد سه دیقه دوباره ببینیش !

.

.

.

یه سری هم هستن هنوز رو ماشین ها میان می نویسن :

” لطفا مرا بشویید”

اینا آخرین بازمانده های نسل دایناسورها هستن !

.

.

.

ما همش فال حافظ میگیریم نگو حافظ خودش فال قهوه میگرفته !

نشون به او نشون که میگه : ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم !

جک

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

فرق بین انسان و جن

فرق بین انسان و جن

در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌ها جن‌گیرها یا احضارکنندگان ارواح وجود دارند که وجود این امر  خود به تبع می‌تواند تائیدی برای وجود جن و جنیان باشد. در کتاب مقدس قرآن مسلمانان آمده است که جنیان از آتش آفریده شده‌اند، آفرینش آن‌ها به قبل از آفرینش انسان بازمی‌گردد و …

جن


از آنجا که نوع خلقت جنیان با انسان‌ها متفاوت است، مکان و نحوه زندگی و ویژگی‌های آن‌ها نیز با انسان‌ها تفاوت بسیاری دارد. به طور کلی، جن نام دسته‌ای از موجودات فراطبیعی است که بسیاری از ادیان الهی نیز به وجود آن اشاره کرده‌اند و علم نیز در تلاش کشف اطلاعات بیشتر راجع‌به آن است.

در مطالعه‌های علمی گفته شده است که جن از پلاسما تشکیل شده است. بنابر باورهای دینی، جن قبل از انسان آفریده شده است و تفاوت‌های چشمگیری با انسان دارد. از طرف دیگر، هرگونه ماده‌ای که دمای بالایی دارد می‌تواند پلاسما تولید کند.

گفته می‌شود کلمه جن به معنای «پنهان» است و به موجودی اشاره دارد که دارای حرکات سریع است و قابلیت سفر در زمان و مکان را دارد. جن به اشکال متفاوت درمی‌آید و قدی کوتاه‌تر از انسان دارد و قابلیت تولیدمثل دارد. جن از پسمانده‌های انسان از طریق مزه کردن یا بو کشیدن تغذیه می‌کند. به طور معمول، جن انسان را می‌بیند اما انسان نمی‌تواند آن را ببیند. ریشه این کلمه در زبان فرانسه به معنای «روح» است.

عکس جن

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

دو ستاره دورتموند زیر نظر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا در ال‌کلاسیکوی آلمان که شنبه شب بین بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد، یک مهمان اسپانیایی هم روی سکوهای تماشاگران دیده شده است. "بیلد" نوشت آریدو برایدا ،مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، به سیگنال ایدونا پارک دورتموند آمده بود تا از نزدیک پی‌یر امریک آوبامیانگ و ایلکای گوندوگان را زیر نظر بگیرد.

بارسلونا

البته گفته می‌شود نام این دو بازیکن مدت زیادی است در لیست کاتالان‌ها به چشم می‌خورد. اما ظاهرا باید با توجه به اینکه آوبامیانگ اخیرا اقرار کرد به پدربزرگش قول داده روزی پیراهن رئال مادرید را بر تن کند، از او صرفنظر کنند.
گوندوگان هم به دلیل پایان قراردادش در سال 2017 مشتریان متعددی دارد. "بیلد" افزوده است این هافبک ملی‌پوش می‌بایستی همچون متس هوملس و هنریک مخیتاریان تا آوریل تصمیم نهایی‌اش را برای تمدید کردن یا نکردن اعلام کند.
میشاییل زورک ،مدیر ورزشی، باشگاه دورتموند در واکنش به حضور برایدا و در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا آمدن این مدری اسپانیایی ممکن است هراسی را در دل او پدید آورده باشد، گفت:" به هیچ وجه. کاملا عادی است که در یک چنین مسابقه‌ای بزرگان فوتبال جهان به استادیوم بیایند."

بارسلونا

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

زندگینامه بازیگر زن مهناز افشار و کنسرت خیریه

مهناز افشار (متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.[۱۲]

مهناز افشار


مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.[۱۳]

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین ازدواج کرد.

تهیه‌کنندگی کنسرت خیریه

در آبان ۱۳۹۱ کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در مرکز همایش‌های برج میلاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان برگزار شد. در این مراسم تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حضور داشتند. روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ در این مراسم، که «داروگ» نام گرفته بود قطعات «ای وطن»، «تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج‌فارس» و «خاک وطنم» را اجرا کرد.

مهناز افشار

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

ترس رئال مادرید از تکرار کابوس بازی با شالکه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی رفت را در ویلتنس آرنا با نتیجه 2-0 به سود خود خاتمه داده بود و در شرایطی گام به بازی برگشت گذاشت که بازیکنان این تیم به صعود اطمینان داشتند اما جریان مسابقه به گونه ای شد که رئال مادرید تا آستانه حذف شدن نیز پیش رفت.

رئال مادرید

اگر ضربه هونتلار در دقیقه پایانی به تیر دروازه رئال برخورد نمی کرد، کهکشانی ها با شکست 5-3 خانگی از دور رقابت ها حذف می شدند. در واقع دست کم گرفتن حریف و اعتماد به نفس کاذب سبب شد تا رئال مادرید آوراژ گل خوب خود در بازی رفت را از دست بدهد و دقایق پایانی بازی برگشت با شالکه برای هوادارانش به کابوسی بدل شود.

یک سال بعد رئال شرایط مشابهی را تجربه می کند. کهکشانی ها بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با نتیجه 2-0 در زمین رم پیروز شده اند و امشب با خیالی تقریبا آسوده پای به بازی برگشت خواهند گذاشت.

زیدان اما در نشست خبری روز گذشته خود با یادآوری بازی برگشت فصل گذشته برابر شالکه به بازیکنان رئال هشدار داد که دست کم گرفتن رم چه عواقبی می تواند در پی داشته باشد. مدیر و مربی رم با اطمینان از جبران شکست 2-0 بازی رفت صحبت کرده اند شاید امید آنها به تکرار شدن حادثه سال گذشته است. آیا رم امشب شالکه ای دیگر برای رئال خواهد شد؟

رئال مادرید

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

مسی تا زمانی که بخواهد بهترین خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا در زمین ایبار به مصاف این تیم خواهد رفت. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری یپش از بازی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

مسی


انریکه پیرامون احتمال تمدید قرار داد لیونل مسی و حضور او تا 35 سالگی در نوکمپ گفت:" من مربی هستم و در شغل خود احساس راحتی می کنم. با این حال نمی توانم جادوگری یا پیشگویی کنم. لیونل مسی تا زمانی که بخواهد می تواند بهترین بازیکن دنیا در فوتبال باشد."

انریکه در ادامه درباره بازی مقابل ایبار گفت:" بازی سختی را یپش رو خواهیم داشت، همچون تمامی بازی هایی که در خارج از خانه برگزار می کنیم. ایبار عملکرد خوبی داشته و فصلی عالی را سپری می کند."

سرمربی بارسلبونا همچنین درباره پنالتی های از دست رفته تیمش در فصل جاری تصریح کرد:" این طبیعت فوتبال است. پنالتی زنان ما در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته اند. ما در تلاش هستیم تا عملکرد خود را در این زمینه بهبود دهیم اما من نگرانی چندانی در این مورد ندارم چرا که پنالتی ها معمولا زمانی برای  ما رخ می دهند که پیش از این توانسته ایم سرنوشت بازی را مشخص کنیم."

انریکه در پایان پیرامون وضعیت نیمار و رافینیا برای حضور در رقابت های تیم ملی برزیل گفت:" بسیار خوب است که تیم المپیک برزیل به حضور رافینیا فکر می کند. رافینیا دوران ریکاروی را به خوبی سپری می کند. در مورد نیمار نیز باید بگویم هنوز تصمیمی نگرفته ایم. گاهی مواقع بهتر است تصمیمات به طور گروهی اتخاذ شود. اگر دونگا در این مورد با ما صحبت کند، آن گاه بهترین تصمیم را خواهیم گرفت."

مسی

  • محسن رمضانی
  • ۰
  • ۰

تلاش برای بهبود داوید سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت بغرنج منچسترسیتی در خط میانی از لحاظ تعداد بالای مصدومان، باعث شده تا تیم پزشکی این باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ داوید سیلوا در بازی های پیش رو انجام دهد. هافبک اسپانیایی مشکلاتی قدیمی از ناحیه مچ پا داشته که در فصل جاری، شدت بیشتری پیدا کرده است. سیلوا در ماه اکتبر دچار مصدومیتی تکراری از ناحیه مچ پا شد و هفت هفته دور از میادین بود. او در ماه فوریه نیز مجددا از همین ناحیه دچار مشکل شد و دوری مقطعی از میادین داشت.

ورزش 3

وضعیت بغرنج سیتی در خط میانی و مصدومیت بازیکنانی همچون دی بروین، خسوس ناواس، دلف و نصری، باعث شده تا حضور داوید سیلوا در ترکیب این تیم ضرورت بیشتری پیدا کند. گزارشاتی وجود دارد که نشان می دهد تیم پزشکی منچسترسیتی قصد دارد با تزریق داروهای ضد درد، هر طور شده داوید سیلوا را در بازی مهم پیش رو در ترکیب تیم حفظ کند. مانند آنچه در فینال جام اتحادیه رخ داد و هافبک اسپانیایی علی رغم مصدومیت، 70 دقیقه در ترکیب منچسترسیتی حضور پیدا کرد.

در این بین البته بازگشت احتمالی سمیر نصری طی هفته های آتی می تواند کمی از فشارهای موجود روی داوید سیلوا کم کند. همچنین کوین دی بروین نیز پیش بینی می شود که در اوایل ماه آوریل به ترکیب سیتی بازگردد. اما تا آن زمان، حضور داوید سیلوا در ترکیب تیم، امری بسیار کلیدی است و به نظر می رسد که منچسترسیتی نیز به خوبی از اهمیت این مساله آگاه است.

ورزش 3

  • محسن رمضانی