اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

محرم ,تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

عکس محرم

عکس محرم,عکس های محرم,عکس ماه محرم

و جملات زیبا مخصوص محرم

کسی چون من گل پرپر نبیند
گلـوی پـاره اصغـر نبینـد
بدست خویش کندم قبر او را
که این قنداقه را مادر نبیند . . .

اس ام اس محرم

هر قدم قافله سوی خزان میرود / مشک به مهمانی تیر و کمان میرود . . .

اس ام اس عاشورا و تاسوعا 95

اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خون خدا کرد

اس ام اس مخصوص عاشورا و تاسوعا

در دشت عطش ، لاله صفت سوخت حسین (ع)
تا مشعل آزادگی افروخت حسین (ع)
بر لوح فلق ، تا به قیامت ، نقش است
درسی که زخون ، به خلق آموخت حسین (ع)

اس ام اس های عاشورا و تاسوعا

نهمین روز محرّم الحرام ، تاسوعای حسینی
روز یقین و وفاداری ، بر شیعیان جهان تسلیت باد

اس ام اس برای عاشورا و تاسوعا

هم «حیّ علی الفّلاح » او خونین بود
هم سجده بی سلاح او خونین بود
افسوس که چند ساعتی بعد نماز
پیشانی ذوالجناح او خونین بود . . .

اس ام اس ویژه عاشورا و تاسوعا

ای آن که غمت مسئله آموز من است
شور غم تو در دل پرسوز من است
روزی که حسین! بر تو من گریه کنم
سوگند به تو که بهترین روز من است
عاشورای حسینی تسلیت باد

اس ام اس برای عاشورا و تاسوعا

آن روز که آهنگ سفر داشت حسین (ع)
از راز شهادتش خبر داشت حسین (ع)
از بهر سرودن یکی قطعه سرخ
هفتاد و دو واژه در نظر داشت حسین (ع)

اس ام اس محرم

  • ۹۵/۰۷/۲۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی