اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

نبود عزمی برای عمل به قانون بودجه در بخش یارانه ها

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت تاکنون عزمی برای اجرای قانون بودجه 95 کل کشور در بخش یارانه‌ها نداشته است.

یارانه

علی اکبر کریمی در گفت و گو با ایسنا معتقد است: در حالیکه به شدت منابع عمومی دولت تحت تاثیر یارانه‌ها است دولت اقدامی جهت عمل به قانون نکرده است.

وی افزود: قانون بودجه 95 برای جبران برخی کسری‌های بودجه‌ای به صراحت حذف برخی دهک را از دریافت یارانه مطرح کرده اما به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و ملاحظات سیاسی موجود اقدامی دراین حوزه صورت نگیرد.

نماینده مردم اراک  در مجلس تصریح کرد: دولت تاکنون با گذشت حدود 7 ماه از آغاز سال، اعتبارات عمرانی خوبی ندارد و دولت با محدودیت‌های جدی‌ای دراین بخش مواجه است، لذا حذف یارانه‌ی برخی دهک‌ها می‌تواند برخی از مشکلات دولت در بخش بودجه جاری را کم کرد تا با فراق بال بیشتری بتواند به بخش عمرانی برسد. در غیر این صورت نمی‌توانیم به آینده پروژه‌های عمرانی امیدوار باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت عدم تمکین دولت از قانون بودجه، مجلس با استفاده از ابزار نظارتی خود اقداماتی را صورت خواهد داد مگر آنکه دولت توجیهی برای این موضوع داشته باشد.

یارانه

  • ۹۵/۰۶/۲۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی