اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

مسی تا زمانی که بخواهد بهترین خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا در زمین ایبار به مصاف این تیم خواهد رفت. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری یپش از بازی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

مسی


انریکه پیرامون احتمال تمدید قرار داد لیونل مسی و حضور او تا 35 سالگی در نوکمپ گفت:" من مربی هستم و در شغل خود احساس راحتی می کنم. با این حال نمی توانم جادوگری یا پیشگویی کنم. لیونل مسی تا زمانی که بخواهد می تواند بهترین بازیکن دنیا در فوتبال باشد."

انریکه در ادامه درباره بازی مقابل ایبار گفت:" بازی سختی را یپش رو خواهیم داشت، همچون تمامی بازی هایی که در خارج از خانه برگزار می کنیم. ایبار عملکرد خوبی داشته و فصلی عالی را سپری می کند."

سرمربی بارسلبونا همچنین درباره پنالتی های از دست رفته تیمش در فصل جاری تصریح کرد:" این طبیعت فوتبال است. پنالتی زنان ما در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته اند. ما در تلاش هستیم تا عملکرد خود را در این زمینه بهبود دهیم اما من نگرانی چندانی در این مورد ندارم چرا که پنالتی ها معمولا زمانی برای  ما رخ می دهند که پیش از این توانسته ایم سرنوشت بازی را مشخص کنیم."

انریکه در پایان پیرامون وضعیت نیمار و رافینیا برای حضور در رقابت های تیم ملی برزیل گفت:" بسیار خوب است که تیم المپیک برزیل به حضور رافینیا فکر می کند. رافینیا دوران ریکاروی را به خوبی سپری می کند. در مورد نیمار نیز باید بگویم هنوز تصمیمی نگرفته ایم. گاهی مواقع بهتر است تصمیمات به طور گروهی اتخاذ شود. اگر دونگا در این مورد با ما صحبت کند، آن گاه بهترین تصمیم را خواهیم گرفت."

مسی

  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی