اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

فرق بین انسان و جن

فرق بین انسان و جن

در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌ها جن‌گیرها یا احضارکنندگان ارواح وجود دارند که وجود این امر  خود به تبع می‌تواند تائیدی برای وجود جن و جنیان باشد. در کتاب مقدس قرآن مسلمانان آمده است که جنیان از آتش آفریده شده‌اند، آفرینش آن‌ها به قبل از آفرینش انسان بازمی‌گردد و …

جن


از آنجا که نوع خلقت جنیان با انسان‌ها متفاوت است، مکان و نحوه زندگی و ویژگی‌های آن‌ها نیز با انسان‌ها تفاوت بسیاری دارد. به طور کلی، جن نام دسته‌ای از موجودات فراطبیعی است که بسیاری از ادیان الهی نیز به وجود آن اشاره کرده‌اند و علم نیز در تلاش کشف اطلاعات بیشتر راجع‌به آن است.

در مطالعه‌های علمی گفته شده است که جن از پلاسما تشکیل شده است. بنابر باورهای دینی، جن قبل از انسان آفریده شده است و تفاوت‌های چشمگیری با انسان دارد. از طرف دیگر، هرگونه ماده‌ای که دمای بالایی دارد می‌تواند پلاسما تولید کند.

گفته می‌شود کلمه جن به معنای «پنهان» است و به موجودی اشاره دارد که دارای حرکات سریع است و قابلیت سفر در زمان و مکان را دارد. جن به اشکال متفاوت درمی‌آید و قدی کوتاه‌تر از انسان دارد و قابلیت تولیدمثل دارد. جن از پسمانده‌های انسان از طریق مزه کردن یا بو کشیدن تغذیه می‌کند. به طور معمول، جن انسان را می‌بیند اما انسان نمی‌تواند آن را ببیند. ریشه این کلمه در زبان فرانسه به معنای «روح» است.

عکس جن

  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی