اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

دو ستاره دورتموند زیر نظر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا در ال‌کلاسیکوی آلمان که شنبه شب بین بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد، یک مهمان اسپانیایی هم روی سکوهای تماشاگران دیده شده است. "بیلد" نوشت آریدو برایدا ،مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، به سیگنال ایدونا پارک دورتموند آمده بود تا از نزدیک پی‌یر امریک آوبامیانگ و ایلکای گوندوگان را زیر نظر بگیرد.

بارسلونا

البته گفته می‌شود نام این دو بازیکن مدت زیادی است در لیست کاتالان‌ها به چشم می‌خورد. اما ظاهرا باید با توجه به اینکه آوبامیانگ اخیرا اقرار کرد به پدربزرگش قول داده روزی پیراهن رئال مادرید را بر تن کند، از او صرفنظر کنند.
گوندوگان هم به دلیل پایان قراردادش در سال 2017 مشتریان متعددی دارد. "بیلد" افزوده است این هافبک ملی‌پوش می‌بایستی همچون متس هوملس و هنریک مخیتاریان تا آوریل تصمیم نهایی‌اش را برای تمدید کردن یا نکردن اعلام کند.
میشاییل زورک ،مدیر ورزشی، باشگاه دورتموند در واکنش به حضور برایدا و در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا آمدن این مدری اسپانیایی ممکن است هراسی را در دل او پدید آورده باشد، گفت:" به هیچ وجه. کاملا عادی است که در یک چنین مسابقه‌ای بزرگان فوتبال جهان به استادیوم بیایند."

بارسلونا

  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی