اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

تلاش برای بهبود داوید سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت بغرنج منچسترسیتی در خط میانی از لحاظ تعداد بالای مصدومان، باعث شده تا تیم پزشکی این باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ داوید سیلوا در بازی های پیش رو انجام دهد. هافبک اسپانیایی مشکلاتی قدیمی از ناحیه مچ پا داشته که در فصل جاری، شدت بیشتری پیدا کرده است. سیلوا در ماه اکتبر دچار مصدومیتی تکراری از ناحیه مچ پا شد و هفت هفته دور از میادین بود. او در ماه فوریه نیز مجددا از همین ناحیه دچار مشکل شد و دوری مقطعی از میادین داشت.

ورزش 3

وضعیت بغرنج سیتی در خط میانی و مصدومیت بازیکنانی همچون دی بروین، خسوس ناواس، دلف و نصری، باعث شده تا حضور داوید سیلوا در ترکیب این تیم ضرورت بیشتری پیدا کند. گزارشاتی وجود دارد که نشان می دهد تیم پزشکی منچسترسیتی قصد دارد با تزریق داروهای ضد درد، هر طور شده داوید سیلوا را در بازی مهم پیش رو در ترکیب تیم حفظ کند. مانند آنچه در فینال جام اتحادیه رخ داد و هافبک اسپانیایی علی رغم مصدومیت، 70 دقیقه در ترکیب منچسترسیتی حضور پیدا کرد.

در این بین البته بازگشت احتمالی سمیر نصری طی هفته های آتی می تواند کمی از فشارهای موجود روی داوید سیلوا کم کند. همچنین کوین دی بروین نیز پیش بینی می شود که در اوایل ماه آوریل به ترکیب سیتی بازگردد. اما تا آن زمان، حضور داوید سیلوا در ترکیب تیم، امری بسیار کلیدی است و به نظر می رسد که منچسترسیتی نیز به خوبی از اهمیت این مساله آگاه است.

ورزش 3

  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی