اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

ترس رئال مادرید از تکرار کابوس بازی با شالکه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی رفت را در ویلتنس آرنا با نتیجه 2-0 به سود خود خاتمه داده بود و در شرایطی گام به بازی برگشت گذاشت که بازیکنان این تیم به صعود اطمینان داشتند اما جریان مسابقه به گونه ای شد که رئال مادرید تا آستانه حذف شدن نیز پیش رفت.

رئال مادرید

اگر ضربه هونتلار در دقیقه پایانی به تیر دروازه رئال برخورد نمی کرد، کهکشانی ها با شکست 5-3 خانگی از دور رقابت ها حذف می شدند. در واقع دست کم گرفتن حریف و اعتماد به نفس کاذب سبب شد تا رئال مادرید آوراژ گل خوب خود در بازی رفت را از دست بدهد و دقایق پایانی بازی برگشت با شالکه برای هوادارانش به کابوسی بدل شود.

یک سال بعد رئال شرایط مشابهی را تجربه می کند. کهکشانی ها بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با نتیجه 2-0 در زمین رم پیروز شده اند و امشب با خیالی تقریبا آسوده پای به بازی برگشت خواهند گذاشت.

زیدان اما در نشست خبری روز گذشته خود با یادآوری بازی برگشت فصل گذشته برابر شالکه به بازیکنان رئال هشدار داد که دست کم گرفتن رم چه عواقبی می تواند در پی داشته باشد. مدیر و مربی رم با اطمینان از جبران شکست 2-0 بازی رفت صحبت کرده اند شاید امید آنها به تکرار شدن حادثه سال گذشته است. آیا رم امشب شالکه ای دیگر برای رئال خواهد شد؟

رئال مادرید

  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی