اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

جوک ،مجموعه فوق العاده از خنده دار ترین جک ها

جوک ،مجموعه فوق العاده از خنده دار ترین جک ها

جوک

یارو داشت گریه می کرد. باباش پرسید چی شده؟
گفت: عاشق شدم! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟
گفت: هر کــسی که شما صلاح بدونی

مجموعه ای از جوک های خنده دار

مورد داشتیم دختره میره نمایشگاه ماشین
به صاحب نمایشگاه میگه ۲۰۶ دارین ؟
صاحب نمایشگاه میگه چه تیپی باشه
.
.
.
.
.
.
.
دختره میگه خوش تیپ باشه
میگن صــاحب نمایشگاه زده تو کاره حلیم

مجموعه ای از جوک های خنده دار

دیشب دزد اومده بود خونمون داشت میگشت. بلند شدم گفتم دنبال چی میگردی؟
گفت : پول
.
.
.

گرفتم خوابیدم
بعد گفت حالا که اینطور شد مودمو میبرم

هیچی دیگه نصف شــبی رفتم پول واسش کارت به کارت کردم

مجموعه ای از جوک های خنده دار

از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـــن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده

مجموعه ای از جوک های خنده دار

میدونی چرا کیمیا بعد ۲۳ سال پیر نشد؟؟
.
.
.
.
.
چون حجابشو رعایت کرد
پس خواهرم حجابتو رعایت کن :d

مجموعه ای از جوک های خنده دار

تاحالا دقت کردین

این پسرایی که تو مهمونیا دارن کباب باد میزنن،
وقتی ازشــون تشکر میکنی…
.
.
.
.
.
جوگیر میشن، تندتر باد میزنن؟

جک

  • ۹۴/۱۱/۰۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی