اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

اس ام اس عاشقانه مفهومی

صبر کن سهراب

قایقت جا دارد؟

آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند

وای سهراب کجایی آخر ؟

زخم ها بر دل عاشق کردن ، خون به چشمان شقایق کردند

ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش سیری چند ؟

صبـــــــــــــــر کن سهــــــــــــــراب

قایقت جا دارد؟

من را نیز با خود ببر ، اینجا عاشقی بین مردم مرده است . . .



اس ام اس عاشقانه





من فقط دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم

اما می شود کمی کمکم کنید!

آی جماعت شماها دقیقا چه رنگی هستید؟



جدیدترین اس ام اس های تیکه دار و با مفهوم





شهر من اینجا نیست

اینجا

آدم که نه

آدمک هایش همه ناجور رنگ بی رنگی اند

و جالب تر

اینجا هر کسی

هفتاد رنگ بازی می کند

تا میزبان سیاهی دیگری باشد

شهر من اینجا نیست!

اینجا…

همه قار قار چهلمین کلاغ را

دوست می دارند!

و آبرو چون پنیری دزدیده خواهد شد!

شهر من اینجا نیست!

اینجا…

سبدهاشان پر است از

تخم های تهمتی که غالبا دو زرده اند!

من به دنبال دیارم هستم

شهر من اینجا نیست

شهر من گم شده است



جدیدترین اس ام اس های تیکه دار و با مفهوم





آدمــیزاد در حرف زدن هایش بی ملاحظه است …

وقتی میخواهد با منطق حرف بزند ؛ احساساتی می شود

وقتی از احساسش میگوید ؛ آرزوهایش لو می رود

وقتی از آرزوهایش یاد میکند ؛ حسرتش رو می شود

وقتی حسرتهایش را روشن میکند ؛ منطق می تراشد

و اینگونه گند میزند به همه ی روابطش



جدیدترین اس ام اس های تیکه دار و با مفهوم





این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست

اس ام اس عاشقانه

  • ۹۴/۱۰/۲۷
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی