اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

جملات زیبا برای روز ولنتاین

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم
اگر اشــــــــــــــک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم
اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم
اگر عشــــــــــــــق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم
ولی افسوس که نه بارانم نه اشـــــک نه گل و نه عشـــــــــــــق
اما هر چه هســــــــــتم دوســـــتت دارم

اس ام اس ولنتاین

تورا هرلحظه به خاطر مى آورم بى هیچ بهانه
شاید عشـــــــــــق این باشد

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

تو مثل راز بهاری و من رنگ زمـستانم
چگونه دل اســیرت شد قسم به شب نمیدانم

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشتـه باشم
حتی به مـــــساحت یک یــــــــاد

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

آری دوســـــــــتی دو نیمه دارد
نیمی از آن عشـقی است که دل تو را بیقرار کرده است
و نیمی دیگر آن محبتـی است که در دل من می تپد

ولنتاین

  • ۹۴/۰۹/۱۷
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی