اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

حجاب سرچشمه کمال زن

حجاب به عنوان یک سراپرده مجلل ، شخصیت و قداست زن را در بر می گیرد و روز به روز بر درخشندگی و شخصیت زن می افزاید .

زن در سایه حجاب می تواند به تکاپو و فعالیت بپردازد بدون آنکه گوهر شخصیتی خود را از دست بدهد . حجاب،   زن را از افتادن به گودال نابودی نجات می دهد . زنی که حجاب دارد ، همه چیز دارد : ایمان ،‌شخصیت ، عزت ، عظمت و آبرو و حیثیت اجتماعی .

بی حجابی بازیگران


زن در پرتو حجاب همانند یک غنچه زیباست که علی رغم زیبایی کسی نمی تواند لطافت او را مورد تیر چشم زخم قرار دهد و تا زمانی که این غنچه شکفته نشده است ، هیچ کس حق چیدن و چپاول آن را ندارد . اما وقتی شکفته شد ،‌خیلی زود مورد تعرض قرار می گیرد . دیری نمی پاید که آن غنچه زیبا از شاخه جدا می شود و گلبرگ های لطیف آن در زیر پای کامجویان در سایه شعارهای فریبنده ،‌حجاب را از سر غنچه های لطیف می گیرند تا روز به روز گلستان اجتماع را ویران و ویران تر کنند .

زن چون عطری خوشبوست و حجاب او چون شیشه ای زیبا و محکم که باعث می شود این عطر برای مدت ها پا بر جا بماند و از هر گونه دستبردی در امان باشد و با هر نگاه آلوده ای نپرد . آیا می شود دور یک باغ زیبا و پر گل را دیوار نکشید و بدون حفاظ گذاشت ؟

حجاب چون صدفی گرانبهاست که مروارید شخصیت زن را در خود جای می دهد و نمی گذارد که این گوهر گرانبها در بازار داغ و پر مخاطره انسان های بوالهوس به قیمت ارزان فروخته شود .

ارزش زن به حجاب اوست . وقار و ارزش زن همچون گنجی پر ارزش است که نیاز به مراقبت و نگهداری دارد و هر کس که این گنجینه را بیشتر دوست دارد ، از آن مراقبت بیشتری می کند . این گنجینه با نگهداری روز به روز گرانبها تر می شود ، ولی اگر در معرض دیده همگان قرار بگیرد ، تکراری می شود و خریداران خود را از دست می دهد .

زنانی که برای حجاب ارزش قائل نیستند ، در حقیقت به همان دوره گردانی می ماند که کالای وجود خود را به خریداران ارزان می فروشند و آیا هیچ زن عاقلی حاضر به این کار می شود ؟ حجاب زیبایی و زینت زن است .

بی حجابی

  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی