اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

زن در حجاب چون مروارید در صدف

البته که بی جا گفته نشده است ، زنانی که بی حجابی تمایل دارند ، در حقیقت دارند مروارید وجود خود را در معرض دیدگان آلوده قرار می دهند . اگر این زنان یک لحظه با خود بیندیشند و شخصیت های زنان نمونه تاریخ را مورد مطالعه قرار دهند ، به روشنی خواهند فهمید که :

با گذشت هزار و چهارصد سال از شهادت بانوی بزرگ اسلام ، سرور زنان عالم ، حضرت فاطمه زهرا (س) هنوز نام و رفتار آن حضرت زنده و پویاست و هر روز که می گذرد افکار نیکوی فاطمه زهرا (س) گویاتر و نمایان تر می شود . آیا این چنین شخصیتی نمی تواند الگوی زندگی باشد .

بی حجابی بازیگران

البته که می تواند ، اگر زنان مسلمان ما درست فکر کنند و به رفتار خویش ایمان داشته باشند ، زنان مسلمان الگوهای زیادی دارند ، الگوهایی چون حضرت مریم ، هاجر ، آسیه ، زینب کبری ، ربابه همسر امام حسین(ع)،

شهذ بانو والده مکرمه امام سجاد (ع) ، نرگس مادر امام زمان (عج) و ... .

ای زنان و بانوان آزاده مسلمان بیدار باشید !

 

امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند :

بنده دیگری مباش ؛ چرا که خداوند تو را آزاد آفریده است .

 

و امام باقر می فرمایند :

هر مذهبی شما را به راهی نبرد .

 

و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) می فرماید :

تا این خانم ها ( شما را نمی گویم ، شما توده هستید ، آن خانم ها را می گویم ) تا آنه توجهشان به این است که فلان چیز باید ، فلان مد از غرب به اینجا بیاید ، فلان زینت باید از آنجا به اینجا سرایت بکند ، تا یک چیزی آنجا پیدا می شود ، اینجا هم تقلید می کنند .

تا از این تقلید بیرون نیایید ، نمی توانید آدم باشید و نه می توانید مستقل باشید . اگر بخواهید شما را به اینکه یک ملتی هستید ، بشناسند و بشوید یک ملت ، از این تقلید غرب باید دست بردارید ، تا در این تقلید هستید ، آرزوی استقلال را نکنید .

 

و در جای دیگر حضرت امام (ره) فرموده است :

یکی از امور دیگری هم که باز من گفته ام ، این است که ما را جوری بار آورده بودند که یا باید فرنگی مآب باشیم یا هیچی . یک نفر جوان ، یک نفر خانم اگر سر تا پایش فرنگی مآب است ، این معلوم می شود خیلی عالی مقام است و اگر چنانچه مثل سایر مسلمان هاست ، این خیلی عقب افتاده است . عقب افتادگی و جلو رفتن را به این می دانستند که فرنگی مآب باشند . یعنی فرض کنند فرم لباسش چه جور باشد ، فرم کفشش چه جور باشد یا مثلا هر چه که از خارج می آید ، صرف بکند . مصرفی بار آوردند ما را ، برای همین جهت ما را مصرفی بار آورده اند .

بی حجابی

  • ۹۴/۰۸/۲۹
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی