اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

هلاکت بیست سرکرده داعش در الانبار

هلاکت بیست سرکرده داعش در الانبار

اخبار داعش :نیروهای عراقی کاملا بر داعش در عراق تسلط پیدا کردن و فقط تعدادی از مناطق عراق در اختیار اعضای گروه تروریستی داعش است در روزهای گذشته خبرهایی از هلاکت تعدادی از سرکرده های داعش شنیده شده است.

به گزارش میهن گرام : علی داود رییس شورای شهرستان خالدیه گفت: هواپیماهای نظامی ارتش این کشور با هدف قرار دادن محل تجمع سرکرده های گروه تروریستی داعش در منزلی در منطقه «البوبالی» واقع در ۲۳ کیلومتری شرق مرکز استان الانبار، ۲۰ تن از آنها را به هلاکت رساند.

وی افزود: در جریان این حمله تلفات سنگینی به تروریست های داعش وارد آمد.

هلاکت ۱۶ داعشی در غرب عراق

به گزارش خبرگزاری آلمان (د. ب. أ) از استان الانبار، فرمانده عملیات جزیره و صحرا روز یکشنبه اعلام کرد که ۱۶ عضو گروهک تروریستی داعش در حملات هواپیماهای ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا در استان الانبار (در ۱۱۸ کیلومتری غرب بغداد) کشته شدند.

منابع آگاه در فرماندهی عملیات جزیره و صحرا به خبرگزاری آلمان گفتند: هواپیماهای ائتلاف ضد داعش با انجام عملیات نظامی ۲منزل متعلق به گروهک داعش را در منطقه الرعانه در شهرستان القائم در غرب این استان، هدف حمله قرار دادند که طی آن ۱۶ داعشی کشته شدند.

هلاکت ۹ داعشی در انفجار خودروری بمب گذاری شده

منابع محلی عراق روز یکشنبه اعلام کردند که ۹ داعشی در اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در جنوب شهر موصل، که خودروهای زرهی این گروه را هدف قرار داده بود، کشته شدند.

منابع آگاه به خبرگزاری المعلومه گفتند که یک خودرو بمب گذاری شده که از سوی مسلحان ناشناس در نزدیکی منطقه القیاره و به منظور هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست ها در جنوب موصل کارگذاشته شده بود، منفجر شد که در اثر آن ۹ داعشی کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند.

گزارش ها حاکی است که پس از اشغال موصل از سوی داعش در تیر ماه گذشته، این نخستین انفجار در نوع خود علیه تروریست های داعش به شمار می رود.

هلاکت شماری از داعشی ها در اثر مسمومیت غذایی

به گزارش پایگاه خبری المسله، سعید مموزینی مسوول رسانه ای حزب دموکراتیک کردستان عراق در موصل اعلام کرد که ۲۰ تن از تروریست های داعش از جمله یکی از سرکرده های آنان در اثر مسمومیت غذایی در منطقه البعاج در موصل به هلاکت رسیدند.

وی با بیان اینکه افراد ناشناسی غذای تروریست ها را به سم آغشته کرده بودند، افزود: اقدامات بسیاری در پاسخ به سخت گیری ها و تندروی های گروه تروریستی داعش در موصل علیه این گروهک تروریستی در حال انجام است.

داعش سال گذشته شهر موصل را که دومین شهر بزرگ عراق است، اشغال کرد.

شهروندان موصل از بحران امنیتی و انسانی شدید ناشی از تحمیل عقاید افراطی تروریست ها در این شهر رنج می برند.

داعش قوانین سختگیرانه ای را در موصل به اجرا گذاشته است و به مردم اجازه خروج از شهر را نمی دهد.

هلاکت بیست سرکرده داعش در الانبار

  • ۹۴/۰۶/۳۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی