اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰
اس ام اس یه وقت زشت نباشه


آقا یه وقت زشت نباشه من نمیدونم این چالش سطل آب چیه؟؟
آخه تابحال منو جز دستشویی رفتن چیزی به چالش دعوت نکرده

اس ام اس خنده دار

میگم یه وقت زشت نباشه ما تو خونمون پیتزا می پزیم به ارتفاع 10cm تازه چنان خوش مزه میشه که باید امتحانش کرد. اگه لایک کنی:انشا الله خدا قسمت شما بکنه با سس قرمز بزنین به رگ

اس ام اس خنده دار

یه وقت زشت نباشه این دوست من هر وقت میره سوپر مارکت میگه ببخشید این پاستیل 200 تومنی ها چنده؟……………………فکر کنم مخش اشکال داره تازه بهشم میگی باز همونه

اس ام اس خنده دار

یه وقت زشت نباشه من هنوز گوشی نوکیای قدیمیمو دارم اونوخ بعضیا دغدشون اینه ک گوشی اپل 6 کی وارد بازار میشه



میگم یه وخ زشت نباشه من با اینکه دخترم کفشم ورنی مشکیه ؛
اونوقت دیروز یه پسره رو دیدم ابروهاش که از من نازکتر بود هییییچ !!! کفشاش سفید گل دار بود !!!!(ب جان خودم )
دیگه داره هویتم از یادم میره

اس ام اس خنده دار

میگم یه وقت زشت نباشه یه خواهر داشته باشم که به بسکویت میگه بفکویت مدیونی اگه فکر کنی دوم دبیرستانه

اس ام اس خنده دار

میگم یه وقت زشت نباشــه امروز تو امتحان ۱۸گرفتم بقیه بچه ها زیر۱۰گرفتن؟


اس ام اس خنده دار

  • ۹۴/۰۶/۱۸
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی