اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

شایعه بازداشت اعضا داعش در رفسنجان

به گزارش میهن گرام :نصرالله عباسی صبح امروز در نشست خبری در محل ستاد فرماندهی انتظامی در مورد نشر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری اعضای گروه داعش و یا کشف بمب در این شهرستان اظهار داشت: این مطالب کذب و شایعه است.

داعش در ایران

وی با بیان اینکه کشور ما امن‎ترین مرزها را دارد، بیان داشت: اگر در مرزهای ما از گروه‎های داعش، تکفیری و وهابی قصد تعرضی وجود داشته باشد و وارد مرزها شوند، نیروهای امنیتی هرگز اجازه نفوذ نمی‎دهند و همواره آماده هستند.

عباسی تصریح کرد: کشف مواد مخدر در مسیر احمدآباد دأفه و دستگیری تعدادی قاچاقچی و همچنین توقیف خودروهای حمل افاغنه غیرمجاز در مسیر سبب نشر اینگونه شایعات شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: عملیات کشف موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان همیشه انجام می‎شود و یکی از دلایل این شایعات همین عملیات گسترده‎ای بود که نیروها اجرا کردند.

وی افزود: برای دستگیری افاغنه غیر مجاز در شهرستان عملیات‎هایی در محور کبوترخان، سرچشمه و احمدآباد انجام، دو دستگاه خودرو توقیف و ۱۵۰ اتباع افاغنه غیر مجاز دستگیر شده است.

عباسی در ادامه با اشاره به موضوع کودک‎آزاری در رفسنجان که روز گذشته اخبار آن منتشر شد، عنوان کرد: پرونده این اتهام در کلانتری ۱۱ مطرح شد و ما مجدانه پیگیر آن هستیم.

وی گفت: این موارد بر اثر مصرف مواد مخدر به ویژه روان‎گردان‏‎ها ایجاد می‎شود و در خانواده‎های با والدین معتاد که هیچ مسؤولیتی ندارند و به هر قیمت به دنبال تهیه مواد هستند، رخ می‎دهد.

عباسی خاطرنشان کرد: باید همگی در موضوع کاهش آسیب‎های اجتماعی دست به دست هم دهند و در کارهای جنبی مشارکت داشته باشند.
منبع:خبرگزاری فارس

داعش در ایران

  • ۹۵/۰۸/۱۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی