اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی

دختر

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، سرهنگ رضا کتابعلی در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان بانه اظهار داشت: نخستین کاروان اعزامی از شهرستان بانه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور شامل 130 نفر دانش‌آموز دختر دوره دوم متوسطه در قالب 3 اتوبوس بوده و ابتدا از مناطق عملیاتی بانه در سیران‌بند و بوالحسن بازدید و سپس به شهرستان سنندج اعزام می‌شوند.

دختر ایرانی

وی گفت: کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان بانه در رزمایش مردان آسمانی که در پادگان رسول اکرم(ص) سنندج برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و از تپه الله‌اکبر، باشگاه افسران و خانه کرد سنندج در مرکز استان کردستان بازدید و دیدن می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه گفت: این کاروان دانش‌آموزی نخستین کاروان اعزامی شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در مهرماه امسال است و اردوهای راهیان نور مهم‌ترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه نرم دشمنان است که در پاییز امسال نیز 1100 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند.

وی آشنایی دانش‌آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را بهترین و مهم‌ترین سلاح برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: بازدید از این مناطق و بازگویی خاطرات آن دوران می‌تواند در دمیدن روح تعهد دینی، اسلامی و معنوی آنها تاثیرگذار باشد.

کتابعلی افزود: دراین کاروان به همراه دانش آموزان، تعدادی از راویان دفاع مقدس نیز حضور دارند که برنامه‌های فرهنگی و خاطرات مربوط به دوران جنگ را برای دانش‌آموزان بازگو می‌کنند.

وی اظهار کرد: ایجاد روحیه مشارکت در بین دانش‌آموزان، آشنایی با آموزه‌های دینی و آشنایی با رشادت‌های فرزندان ایران در زمان هشت سال جنگ نابرابری از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر نگذاشت حتی یک وجب از خاک مقدس این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

114 دانش‌آموز دختر شهرستان سقز عازم مناطق عملیاتی شدند

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان سقز در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان سقز اظهار داشت: نخستین کاروان پائیزی دانش‌آموزان اعزامی از شهرستان سقز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی بانه و سنندج که شامل 114 نفر دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه بوده به شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این مرحله و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تعداد 114 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان سقز به همراه 9 نفر ائمه جماعت و مربی و امدادگر در قالب 3 اتوبوس برای مدت 2 روز به اردو اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان سقز خاطرنشان کرد: هدف از این اردوها آشنائی با مناطق عملیاتی استان کردستان و یادآوری جان فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان جان بر کف سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که با دلیری وصف ناپذیر جان خود را در راه اعتلای آرمان‌های اسلام و انقلاب نثار کردند.

برگزاری جلسه  بررسی برنامه عمل و تفاهم‌نامه پیش دبستان مناطق و شهرستان‌های استان کردستان

صدیقه عبدالهی در جلسه بررسی برنامه عمل و تفاهم‌نامه پیش‌دبستان مناطق و شهرستان‌های استان کردستان در سالجاری اظهار داشت: این برنامه به منظور آمایش صحیح منطقی با حضور معاونین و کارشناسان ابتدایی استان  به صورت حضوری و به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی افزود: آمایش صحیح و منطقی و پوشش حداکثری نوآموزان به ویژه در مناطق محروم و روستایی و حاشیه شهری از مورخه 12 لغایت 19 مهرماه جلساتی با حضور معاونین آموزش ابتدایی و کارشناسان پیش‌دبستان شهرستان‌ها و مناطق در حال برگزاری است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوره پیش دبستانی یکی از مهم‌ترین دوره‌های رشد کودک به شمار می‌آید و آنچه در این دوره اتفاق می‌دهد بر روی رشد کودک در سایر مراحل زندگی تاثیر بسزایی دارد بنابراین یکی دیگر از وظایف ما این است تا با همکاری و همیاری سایر سازمان‌ها و بخش‌ها زمینه حضور همه نوآموزان را در کلاس‌ها فراهم آوریم و با اطلاع‌رسانی به اولیا گرامی، سبب آشنایی آنان با اهمیت حضور فرزندانشان در این دوره شده تا با رغبت بیشتری برای حضور دلبندانشان در این دوره مشارکت کنند.

زن ایرانی

  • ۹۵/۰۷/۱۸
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی