اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

جلوگیری از خودکشی یک دختر  روی پل سفید اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از جلوگیری از اقدام به خودکشی یک دختر جوان روی پل سفید خبرداد.

دختر

به گزارش ایسنا (نمایندگی خوزستان)، مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 20:41 روز گذشته در تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی اهواز اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نردهای محافظ پل هلالی (پل سفید) عبور کرده است.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی سریعا با اعزام تیم‌های امداد و نجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان  در محل حاضر شدند و یکی از ماموران با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف کرده و از خطر سقوط دور کند. پس از دور کردن این خانم که حدودا 20 سال داشت، وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس  قرار دادند.

حق‌شناس ادامه داد: در این عملیات 6 مامور آتش‌نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک تیم امداد آبی شرکت  داشتند.

وی با قدردانی از تماس بموقع شهروندان گفت: اطلاع‌رسانی بموقع شهروندان عامل موثری در حضور در محل حادثه و واکنش موثر عوامل اجرایی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی است و سهم بسزایی در کاهش خسارات احتمالی دارد.

زن ایرانی

  • ۹۵/۰۶/۲۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی