اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

احتمال وجود رگه‌های طلا در خراسان‌ جنوبی

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا (نمایندگی خراسان‌ جنوبی) ، اظهار کرد: گواهی کشف معدن طلای در نهبندان صادر و در حال حاضر پروانه بهره‌برداری و استهلال از آن در حال پیگیری است.

قیمت طلا

وی افزود: این معدن با ذخیره بیش از 4 میلیون و 900 تن طلا و با عیار 92 درصد است که با این نرم طلا تا کنون معدن طلا در استان نداشته‌ایم.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: احتمال وجود معدن طلا در سایر نقاط استان بخصوص منطقه نهبندان وجود دارد.

سالاری بیان کرد: این محوطه نیز یکی از تارگت‌های ذخیره شده طلا است که در اطراف این محدوده نیز امکان استخراج طلا وجود دارد.

وی عنوان کرد: با وجود اینگونه معادن امکان ایجاد واحد تولیدی وجود دارد و با وجود این واحدها علاوه بر ایجاد ارزش افزوده اثرات مثبت اجتماعی، اقتصادی و اشتغال را نیز بدنبال دارد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، یادآور شد: طلا به عنوان ماده معدنی همراه با مس بوده و معمولاً در رگه‌های پوسته زمین همراه با کانی‌های مس و یا به صورت آزاد وجود دارد .

سالاری با اشاره به اینکه طلا در طبیعت به صورت آزاد یافت می‌شود، خاطرنشان کرد: این عنصر به طور گسترده در طبیعت پخش شده و در بیشتر مواقع همراه با کوارتز و پیریت یافت می‌شود

قیمت سکه

  • ۹۵/۰۶/۱۶
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی