اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

جوک و اس ام اس خنده دار و سرکاری 1395

جوک

در تنهایی به چه چیز فکر می کنن؟
دختر: یعنی میشه فوق تخصص پزشکی بگیرم و زحمتام به هدر نره !
پسر: یعنی میشه پزشکی دانشگاه تهران قبول شم و اونجا یه دختر پولدار تور کنم
و با پول باباش یه بنز آخرین سیستم بگیرمو با رفقا بزنیم بریم کنار دریا!

.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
تورو خدا اینقــدر عکس پروفایل هاتونو عـوض نکنیـن
.
.
.
عاشــق یکی شـده بـودم گمـش کـردم
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
یکی از فانتزیام اینه که با خونواده برم خواستگاری بعد بابای دختره بگه برید باهم حرف بزنید
منم یه لبخند ژکوند بزنم و بگم حرف منو باید از چشمام خوند …
بعد یه سیگار روشن کنم و اونجارو ترک کنم.
فانتزی بر جوانان عیب نیست …
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
دو تا یارو داشتن تو یه ماشین بمب کار میذاشتن یکیشون به اون یکی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی کار کنیم؟ اون یکی میگه نگران نباش من یکی دیگه دارم
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
ﺑﻌﺪ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ ﮐﯽ ﺁﺏ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﯾﻢ؟
میگن : قلیونِ اینقدر خندیده تنباکوش سوخته
ﺷﺎﮔﺮﺩ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ هم ﺫﻏﺎﻝ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻣﺮﺩﻩ …
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود.
فروشنده گفت: یه دوبار بپوشی جا باز میکنه!
دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود. فروشنده گفت:
چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه
لامصبا شلوارم هوشمند کردن!
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻮﺩم و ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ،
.
.
.
.
.
بی شک ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﺪﻡ!!!!!!!
ﻭﻟﯽ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ !!!!!
ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﺸﯿﺪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ؟؟؟
.

.

.

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠ اس ام اس جوک خنده دار ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
.

.

.
براساس یافته های دانشمندان
روزانه به مدت ۵ دقیقه نشستن در کنار یک فرد زیبا کلسترول خون را کاهش میدهد و از ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن جلوگیری میکند
.
.
.
حالا هر کی میخواد بیاد پیش من بشینه من حرفی ندارم مهم سلامتی شماااااست … والا

جک

  • ۹۵/۰۴/۲۸
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی