اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

جوک های طنز کوتاه برای تلگرام و شبکه های اجتماعی

یارو هر سه ماه یه بار میره سفر اروپا
ویزاش باطل نشه
.
.

اونوقت منم روزی یه پیام میدم تو  گروه تا نندازنم بیرون

جوک

امروز تا تونستم گاز دادم و آلودگی ایجاد کردم
.
.
.
.
.
تا بتونم نقش کوچکی برای تعطیلی فردای فرزندان این مرز و بوم داشته باشم.
همچین آدمای مهربونی هستیم

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ مطالب طنز و خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

هم کف دستم می خواره هم کف پام …!
خیلی دوست دارم به خودم بقبولونم که پول میاد دستم و میرم سفر ولی…
باید برم حموم !!!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

یه مراسم دعوت شدم که توی کارت نوشته بود فقط با کراوات مشکی
.
.
.
وقتی رفتم به مراسم رسیدم دیدم بقیه پیراهن و شلوار هم پوشیدن

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

میگن پسری که با عشقش مثل یه پرنسس رفتار میکنه
معلومه تو دستای یه ملکه بزرگ شده…!!!!
والا هر کی  به ما رسیـد ننش جادوگر شهر اوز بوده

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

امروز یه دختره زنگ زد گفت:شماااااا؟!
منم گفتم:ببخشید اشتباه برداشتم …!!

.

.

خودش مُرد از خنده ….فردا تشییع جنازشه!!!
ایرانسلم زنگ زد گفت خیلی بات حال کردم،
یه هفته بهت اس نمیدم حال کن

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوک های جدید و خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

طرف سوسک ببینه با دعای پدر و مادر از تو کما در میاد،
بعد مینویسه :
به من دل نبند وحشی تر از اونم که رامم کنی
مگه بوفالوئی که رام نمیشی لامصــــــب؟
منبع:ایران ناز

جک

  • ۹۵/۰۳/۲۶
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی