اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

پیامک و جک های فوق العاده باحال و خنده دار

جوک

تو این شبهایی که هرکس یه مشکلی داره یه خواهش ازتون دارم
چشماتونو ببندید یه چیزی میخوام بگم
.
.
.
چشمهای اون وسطیه بازه…نمیگم

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

اینقد از اینایی که میگن ” شما هر وقت امر بفرمابین، ما پا در رکاب شماییم” بدم میاد که نگو !
اینا رسما ما رو اسب فرض کردن که میخوان پاشونو بکنن تو رکابمون !

 ********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

امروز تو حموم یهویی زدم زیر آواز بابام برگشته میگه :
زهر خر کره مار
بیش از حد توانش عصبی شده بود

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

نعمت چیست ؟
به حضور من در کنار شماها نعمت گفته میشود !
و من الله التوفیق

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺗﻨﻤﻮ ﻟﺮﺯﻭﻧﺪ
.
.
.
.
ﻫﻠﻪ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﻫﻠﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻬﻬﻬﻬﻪ …

 

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

 

زنه میگه شوهرمو فرستاده بودم سیب زمینی بخره تریلی شوهرمو زیر گرفت
بهش میگن خوب حالا میخوای چیکار کنی ؟
میگه نمیدونم شاید ماکارونی درست کردم !!

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

درفیلم خارجی زنی یک سیلی به شوهرش زد
شوهرش گفت :عزیزدلم چرا زدی؟
گفت میخام ببینم چقد دوسم داری
شوهر او را بوسش کرد
زن ایرانی تقلید کرد و ب صورت شوهرش یک سیلی زد!
ازم نخواهید تعریف کنم چی شد اما شنیدم وقتی زن را غسل میدادند لبخند به لب داشت …!

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

ژاپن 10ثانیه تاخیر : شکایت از واحد حمل و نقل
ایتالیا 1 دقیقه تاخیر : مسئولین بی کفایت
اوکراین 3 دقیقه تاخیر : تعجب
ایران بعد 20 دقیقه : ایول یه قطار اومد

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

به دوس دخدرم زنگ زدم میگم عصر لباس خوشکلتو بپوش ، با یه ماشین 2 در میام دنبالت
بعد که اومده پایین ماشینو دیده، فُحش داد رفت تو
الانم گوشیشو جواب نمیده
بچه ها ناموساً وانت چند تا در داره ؟

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

من هر وقت از جایی برمیگردم خونه
وقتی که میرسم خونه مامانم ازم میپرسه :
سلام خسته نباشی ، رسیدی ؟
پَ نَ پَ تو راهم رسیدم صدات میکنم

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

دختره داشته رانندگی میکرده میبینه تابلو زده قبل از ورود به تونل چراغها را روشن کنید.
میگه یا خدا من از کجا بدونم چراغهای تونل از کجا روشن میشه!
داعششششششششش بیا منو بخووووووووووووووووووووررررر

 

********** اس ام اس خنده دار و جوک **********

شوهر چگونه موجودی است؟؟
شوهر فعلا موجود نیست!
بیخود دلتونو صابون نزنید
یه دونه پیرمرد ته انبار مونده..!!
فاکتور کنم؟؟

جک

  • ۹۴/۱۲/۲۶
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی