اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

جوک های جدید پ ن پ

تو خیابون با دوستم دارم راه می رم گوشیم یه دفه زنگ می خوره.
دوستم می گه:صدای گوشیه توه؟؟؟
منم گفتم:پ ن پ ١١٠ صدا آژیرشو عوض کرده

جوک


سر جلسه امتحان به دختره میگم سوال هشت چی میشه میگه تقلبی می خوای می گم پ ن پ می خوام ببینم سطح هوشت در چه حد است می خوام با خانواده بیام خواستگاریت!!

*******************************

واسه ثبت نام ۱ ساعت وایسادم
یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
پ ن پ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم

*******************************

به داداشم میگم سر رات داری میری یه لیوان آب هم برای من بیار.بهم میگه تشنته میگم: پ ن پ من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم!!!

*******************************

رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری‌های نر و مادتون کدومان؟
میگه میخوای بخری؟
پَ نه پَ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه

*******************************

گوشیم رو سایلنت بوده روی میز ناهار خوری برام اس میاد داداشم می گه :می لرزه می گم :
پــــــــــــــ نــــــــــ پــــــــــ
خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده

*******************************

تو بیمارستان بودم دکتر آمپول بیهوشی رو زد بعد بهم گفت آماده ی واسه عمل ؟ تا اومدم بگم پ ن پ بیهوش شدم و یه موقعیت از دست رفت…

*******************************

رفتم دندون پزشکی به دکتره می گم :
آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده اومدم حسابشو برسی!
دکتره می گه : یعنی می گی بکشمش؟
پ نه پ گفتم شما تحصیل کرده ای یکم نصیحتش کنی بلکم از خر شیطون بیاد پایین به راه راست هدایت شه !

*******************************

شب خواب بودم بابام چراغ روشن کرد بیدار شدم گفت: ببخشید خاب بودی
گفتم آره
گفت: مسواک زدی
گفتم آره
گفت : چرا قارو خاموش کنم
گفتم آره
بعد گفت خاک توسرت سه تا پ نه پ رواز دست دادی فردا از ناهار خبری نیست

*******************************

*به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟ میگه از شوهرش؟ پ ن پ، چسبیده بود کف ماهیتانه کفگیر زدم جدا شد…

*******************************

تصادف کردم زنگ زدم پلیس. اومده میگه :تصادف کردی؟
میگم: پ ن پ دلم برات تنگ شده بود زنگ زدم بیای خودتو ببینم!!

جوک

  • ۹۴/۱۱/۳۰
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی