اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

اس ام اس های خنده دار الکی مثلا

میخوام در جواب به اون دوست عزیزی که گفته بود باید به جای مرسی بگی ممنون

بگم که ممنون خودش یه کلمه ی عربیه و درستش اینه که بگیم سپاس
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من برای زبان فارس میمیرم! ^_^

اس ام اس خنده دار

وای خدا چ تیم داغونی داریم چپو راست داریم میبازیم
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من پرسپولیسیم !!

♦-♦-♦-♦

سخت است، زندگی در دنیایی که جهل مقدس است
.
.
.
.
.
الکی مثلن من فیلسوف روشن فکرم!!!:|

♦-♦-♦-♦

زنم زنگ زده دادو فریااااااااد

میگه خاااک تو سرت آشغاال من مگه واست کم گذشتم؟

دلت به حآله اون طفل معصوممون نسوخت؟

چرا این کارو کردی…؟

منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم، بعدش خندیدو گفت:

الکی مثلا بهم خیانت کردی!!!!

♦-♦-♦-♦

وااای ممنون استاد توضیحاتتون کامل بود جواب سوالمو توش پیدا کردم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من از اون خرخونای دانشگاه م^_^

♦-♦-♦-♦

فکر نکنین خاویار چیز خاصیه ها باور کنین مزه تن ماهی میده آدم زده میشه!
.
.
..
..
.
.

الکی مثلا من وضعم خوبه هر روز خاویار میخورم

♦-♦-♦-♦

مامانم واسم هدیه گرفته بهش میگم به چه مناسبتی میگه
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا تو شاگرد اول شدی. .. !!
بله اینجوریشم داریم

اس ام اس خنده دار

  • ۹۴/۱۰/۲۳
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی