اس ام اس خنده دار و تفریحی

  • ۰
  • ۰

سری جدید اس ام اس عاشقانه و احساسی

سری جدید اس ام اس عاشقانه و احساسی

مقـیاس اندازه گیری فاصله متر نیست

اشتیاق است

مشتاق که باشـی حتی یک قدم نیز فاصله ای دور است

اس ام اس عاشقانه

زندگی سـاعتی شنی ست
گاه لازم اسـت زیر و رو شود

اس ام اس عاشقانه

حـرفی نداشتــــم بــــزنم
خواســــــــتـم فــــــــــقـــــــط
خاطرنـشان کنم که تو در خاطری هنوز

اس ام اس عاشقانه

باید بازیگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر شوم
آرامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش را بازی کنم
باز باید خنـده را به زور بر لبهایم بنشانم
باز باید مواظب اشــــک هایم باشم
باز همان تـــــظاهر همیشــگی
خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

اس ام اس عاشقانه

همانند پلی بودم برای عبورت
به فکر تخریـــــــــب من نباش
رسیدی دســــــت تکان بده
من خود فرو مـــــــــیریــــزم

اس ام اس عاشقانه

غـــــــــــــــــــــــــــروب جمعــــــــــــــه
از زندگی من دلــــــباز تر اســــــــت

اس ام اس عاشقانه احساسی

  • ۹۴/۰۹/۲۵
  • محسن رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی